افزایش بودجه کمکی هزینه‌های زندگی در شورای شهر وست‌مینستر

شورای شهر جدید وست‌مینستر تنها ۱۰۰ روز پس از روی کار آمدن، یک بسته حمایتی ۵.۶ میلیون پوندی را به‌عنوان بودجه کمکی برای عبور از بحران هزینه‌های زندگی در شهر تعیین کرد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، با گذشتن تنها ۱۰۰ روز از روی کار آمدن، شورای شهر وست‌مینستر کمک‌هزینه تعیین‌شده برای مقابله با پیامدهای بحران هزینه‌های زندگی را افزایش داده است. سرمایه‌گذاری ۱۳۰ هزار پوندی به‌منظور حمایت از بانک‌های غذایی سراسر شهر تنها بخشی از این بسته حمایتی محسوب می‌شود.

شورای شهر همچنین ۳۴۰ هزار پوند به فعالیت‌های مربوط به تعطیلات و حمایت غذایی از خانواده‌های کم‌درآمد اختصاص داده و قرار است به ۸۵۰ دانش‌آموز نیز برای تهیه فرم و ملزومات مدرسه کمک کند. صدور بیش‌از ۵۰ هزار تخفیف مالیاتی و استخدام کارکنان بیشتر در صندوق «صدای شهروندان وست‌مینستر» از دیگر اقدامات شورای شهر برای مقابله با اضطراب روزافزون ساکنان به‌دنبال افزایش بهای قبوض انرژی و هزینه مغازه‌های سراسر شهر به‌ویژه سوپرمارکت‌ها است.

شورا دستاوردهای ۱۰۰ روز اول خود را به شرح زیر اعلام کرد:

توقف فوری فروش هر مسکن شورایی و راه‌اندازی طرح بازنگری فوری در سیاست

شناسایی بیش از ۱۰۰ نقطه کلیدی تخلیه غیرقانونی زباله که در آن گروه عملیات محلی زباله، اقدامات هدفمندی به کار خواهد بست.

بازگردانی طرح حذف شده هفتگی جمع‌آوری زباله برای کسانی که به آن نیاز دارند.

برنامه‌ریزی برای نصب ۵۰۰ نقطه شارژ خودروی برقی جدید در ماه‌های آینده

راه‌اندازی مسیرهای دوچرخه‌سواری جدید، تسریع در نصب تابلوهای دوچرخه، همکاری با گروه‌های دوچرخه‌سواری محلی و در عین حال مقابله با مشکلات ناشی از دوچرخه‌های کرایه‌ای بدون ایستگاه رها شده در کناره‌های خیابان‌ها

گسترش طرح کسب‌وکارهای پاپ‌آپ به‌منظور فراهم آوردن مغازه در خیابان آکسفورد برای تاجران محلی

طراحی برنامه‌های بلندپروازانه برای اطمینان از مقرون‌به‌صرفه شدن خانه‌های جدید در شهر برای مستأجران

بزرگداشت رویدادهای ملی و محلی که با شیوع همه‌گیری کرونا لغو شده بود

انتصاب اولین شهردار تاریخ از یک اقلیت سیاه‌پوست و ملیتی که یک برنامه بلندپروازانه از بازدیدها را رهبری می‌کند تا اطمینان حاصل شود کل جوامع سراسر شهر احساس می‌کنند شورا به آن‌ها گوش می‌دهد.

راه‌اندازی کمیسیون جدید «آینده وست‌مینستر» با بهره‌گیری از کمک کارشناسان خارجی به‌منظور حصول اطمینان از این‌که کل شهر از فرصت‌ها و مزایای طولانی‌مدت زندگی در قلب پایتخت برخوردار می‌شود.

شورا همچنین اعلام کرد که دولت برنامه‌های بیشتری برای ماه‌های آینده تدوین کرده است که شاهد تعهدات بیشتر در زمینه هزینه‌های زندگی و پیشنهادهای جدید برای توقف استفاده از وست‌مینستر به‌عنوان یک مرکز بازیافت برای پول‌های کثیف سرمایه‌گذاری شده از سوی دزدان جهانی و اختلاس‌گران در منطقه می‌شود.

رئیس شورای شهر وست‌مینستر ضمن اشاره به قرار داشتن شرایط سخت زندگی شهروندان در بالاترین حد ممکن، ابراز امیدواری کرد که به‌زودی سختی‌ها به پایان خواهد رسید و بحران هزینه‌های زندگی در پاییز شاهد کاهشی چشمگیر خواهد بود. وی از پایبندی به تعهد قبلی شورا مبنی بر لغو مالیات شورای شهر تا زمان بودجه مارس ۲۰۲۴ اطمینان داد و اعلام کرد شورا از این‌که مردم خواهان تغییرات اساسی در نحوه اداره شورا، اولویت‌های آن و اطمینان از شنیده شدن صدای مردم محلی در تصمیم‌گیری‌ها هستند، به‌طور کامل آگاه است و آن را سرلوحه کار خویش قرار داده است.

رئیس شورای شهر در ادامه از ارائه مسکن مقرون‌به‌صرفه، ایجاد فرصت‌های اشتغال بیشتر برای مردم بومی و کمک به شهروندانی که در حال تلاش برای عبور از شرایط دشوار هستند، به‌عنوان اقدامات بعدی شورای شهر در گذر از مشکلات نام برد و گفت: «۱۰۰ روز اول شاهد بودیم که برخی از ما گام‌های اولیه مهمی را در مأموریت خود برای ساختن یک وست‌مینستر عادلانه‌تر برداشتیم و من می‌توانم به مردم محلی اطمینان دهم که با اعلامیه‌های بلندپروازنه‌تر در آینده به‌شدت طبق اولویت‌های آن‌ها عمل می‌کنیم.»

کد خبر 597348

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.