برنامه‌ریزی مرکز پیشرفته رباتیک توسط شورای شهر بردفورد

شورای شهر بردفورد در حال برنامه‌ریزی برای ایجاد و توسعه یک مرکز رباتیک پیشرفته در شهر است تا از تحقیق و توسعه در فناوری‌های نوظهور مانند رباتیک پیشرفته پشتیبانی کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شورای شهر بردفورد از محل «صندوق دولتی ارتقا سطح شهر» بودجه لازم برای پیکربندی مجدد مرکز تولیدات پیشرفته کالج «کیلی (Keighley)» و دانشگاه بردفورد را در قالب یک مرکز رباتیک با فناوری پیشرفته تأمین کرد. شورای شهر در نظر دارد این مرکز را به‌گونه‌ای توسعه دهد که شامل فناوری‌هایی برای پشتیبانی از فرآیندهای تحقیق و توسعه در فناوری‌های نوظهور مانند رباتیک پیشرفته باشد.

صندوق دولتی ارتقا سطح شهر به همه حوزه‌های انتخابی کشور اجازه می‌دهد تا برای پروژه‌های رفاهی، حمل‌ونقل، بازسازی یا فرهنگی، پیشنهادی با نیاز مالی تا سقف ۲۰ میلیون پوند ارائه دهند که بودجه سال گذشته بردفرود در اختیار یک مرکز تفریحی و رفاهی جدید در « اسکوایر لین (Squire Lane)» واقع در غرب این شهر قرار گرفت.

شورای شهر بردفرود با چهار حوزه انتخابی واجد شرایط برای تخصیص این بودجه مواجه بود، این حوزه‌ها عبارت بود از تبدیل استخر کیلی به یک مرکز تفریحی جدید و جذاب با استخر شنا، سالن بدنسازی، استودیو و کافه، تبدیل راه‌آهن کینگلی و «ورث ولی (Worth Valley)» به مرکز حمل‌ونقل ریلی پیشرفته که به کارگران امکان تردد سریع و کارآمد به منطقه را می‌داد، اما در حال حاضر به‌عنوان یک جاذبه توریستی مورد استفاده قرار دارد؛ تبدیل استادیوم «اودسال (Odsal)» به خانه ملی لیگ راگبی و تبدیل مرکز تولیدات پیشرفته کالج کیلی به مرکز روباتیک برنامه‌ریزی شده است که از میان آن‌ها بودجه مذکور در اختیار مورد آخر قرار دارد.

شورا پروژه‌ای حتی بلندپروازانه‌تر از مرکز روباتیک را طرح خود برای تبدیل استادیوم اودسال به «خانه ملی لیگ راگبی» معرفی کرد که به‌عنوان «استادیوم هنری، فرهنگی و سرگرمی» عمل می‌کند و به گفته شورا ارائه تسهیلات به آن می‌تواند یک مجموعه ورزشی، سرگرمی و تمرینی با ظرفیت بالا در سطح جهانی ایجاد کند و بازسازی آن به‌منزله احیای باشکوه ورزشگاه شهر خواهد بود که به برادفورد بولز برای بازگشت به سوپر لیگ کمک کند. این پروژه همچنین به برادفورد اجازه می‌دهد تا رویدادهای هنری و سرگرمی نیازمند محیطی با ظرفیت بالا را روی صحنه ببرد.

برادفورد بولز در سال ۲۰۱۲ به دلیل مشکلات مالی که در نهایت منجر به انحلال باشگاه در سال ۲۰۱۷ شد، مجبور شد ورزشگاه را بفروشد. این تیم تحت مالکیت جدید دوباره متولد شد و به ورزشگاه نقل مکان کرد، اما مالک جدید دوباره در سال ۲۰۱۹ به‌دلیل هزینه‌های جاری بالایی که داشت آن را ترک کرد و به جای آن بخشی از زمین «دیوزبری (Dewsbury)» را انتخاب کرد.

برنامه‌های شورا برای بازگشت باشگاه پس از سال‌ها انحلال، به آینده ورزشگاه اطمینانی می‌دهد که سال‌ها بدون آن بود، اما شورای شهر بردفورد در وهله کنونی در حال برنامه‌ریزی برای ایجاد و توسعه یک مرکز رباتیک پیشرفته در شهر است تا از تحقیق و توسعه در فناوری‌های نوظهور مانند رباتیک پیشرفته پشتیبانی کند. به همین دلیل بودجه صندوق دولتی ارتقای سطح شهر را در اختیار این بخش قرار داد.

کد خبر 597346

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.