دفتر امور شهری استانداری اصفهان رتبه سوم تعامل با سازمان شهرداری‌ها را کسب کرد

سرپرست دفتر امور شهری و شورای استانداری اصفهان با بیان اینکه سالانه یک شیوه‌نامه از سوی سازمان شهرداری‌های و دهیاری‌ها به این دفاتر ابلاغ می‌شود که شاخص‌هایی دارد، گفت: با توجه به شاخص‌های موجود، این دفتر با امتیاز ۸۸.۰۵ از ۱۰۰، رتبه سوم دفاتر امور شهری و شوراهای استانداری‌های کشور را به‌دست آورد.

محسن صادقی امینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: سالانه یک شیوه‌نامه از سوی سازمان شهرداری‌های و دهیاری‌های کشور به این دفاتر ابلاغ می‌شود که شاخص‌هایی دارد.

وی ادامه داد: تحقق این شاخص‌ها باید توسط امور شهری و شوراهای استانداری‌ها انجام شود و تعامل با دفاتر تخصصی همچون بودجه، ارزیابی و عملکرد و نوسازی توسط سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور به‌صورت جداگانه مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

سرپرست دفتر امور شهری و شورای استانداری اصفهان خاطرنشان کرد: موضوعات اصلی این شیوه‌نامه شامل توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی عمرانی شهری، محیط زیست و خدمات شهری، بودجه و خدمات مالی، عملکرد شهرداری‌ها، ماشین‌آلات و تجهیزات، مدیریت امور شوراها، توسعه دولت الکترونیک و دیگر موضوعات است.

وی با بیان اینکه با توجه به شاخص‌های موجود، دفتر امور شهری و شورای استانداری اصفهان با امتیاز ۸۸.۰۵ از ۱۰۰، رتبه سوم دفاتر امور شهری و شوراهای استانداری‌های کشور را به‌دست آورد، تاکید کرد: با توجه به اینکه شیوه‌نامه‌ها به‌صورت سالانه به این دفاتر ابلاغ می‌شود و شیوه‌نامه جدید کمتر از یک هفته پیش ابلاغ شده است، اقدامات باید طبق آن در نظر گرفته شود.

به گزارش ایمنا، طی نامه شماره ۲۵۹۷۵ که در تاریخ بیست‌ودوم مردادماه از سوی «مهدی جمالی‌نژاد» رئیس سازمان شهرداری‌های و دهیاری‌های کشور به دفتر امور شهری و شورای استانداری اصفهان ابلاغ شد؛ این دفتر با دریافت امتیاز ۸۸.۰۵، رتبه سوم سنجش تعامل دفاتر امور شهری و شوراها با دفاتر تخصصی این سازمان و اداره کل امور شوراهای شهر و روستاهای کشور را بین دفاتر امور شهری و شوراهای استانداری‌های کشور دریافت کرد.

کد خبر 597341

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.