پیشنهادات مدیریت شهری شهرکرد برای حل مشکل آب شرب

مدیریت شهری برای حل مشکل آب شرب شهرکرد پیشنهاداتی ارائه داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عبدالصادق نجفی امروز _ بیست‌وششم مردادماه_ در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: شهرداری در راستای تأمین آب شرب شهروندان، تعدادی از چاه‌های آب کشاورزی را در اختیار شرکت آب و فاضلاب قرار داده است تا بخشی از مشکلات آبی مردم رفع شود.

وی خاطرنشان کرد: شهرداری در اسرع وقت اقدامات لازم از جمله لوله‌گذاری‌ها را انجام داده و زیرساخت‌های لازم جهت استفاده آب شرب مهیا شده است.

مصطفی حیدری، رئیس شورای اسلامی شهرکرد نیز تصریح کرد: با توجه به هشتمین روز قطعی آب مرکز استان، نمایندگان مردم در پارلمان شهری نسبت به قطعی مکرر آب گله‌مند بوده و به صورت میدانی نسبت به رفع هر چه زودتر مشکلات قطعی آب شهرکرد اقدامات لازم را با هماهنگی شرکت آب و فاضلاب و آب منطقه‌ای استان انجام دادند.

وی تصریح کرد: اعضای شورای اسلامی شهرکرد طی بازدید از طرح‌های انتقال آب پدافندی به مرکز استان برای پایداری آب شرب شهر شهرکرد پیشنهاداتی به مدیران و مسئولان آبفا و آب منطقه‌ای استان داده‌اند که امید است پس از رخ دادن حادثه کنونی برای جلوگیری از تکرار مجدد این حوادث طرح‌های پیشنهادی به سرعت اجرایی شوند.

رئیس شورای اسلامی شهرکرد تاکید کرد: مدیریت شهری مشکل قطعی آب شرب را مشکلی اساسی برای مردم می‌داند و خواستار پیگیری آب شرب پایدار برای تمام مردم در استان شد.

به گزارش ایمنا، امروز هشتمین روز قطعی آب در شهر شهرکرد است که متولیان علت را گل آلوده شدن چشمه کوهرنگ واقع در شهرستان کوهرنگ در استان چهارمحال و بختیاری عنوان کردند و با وجود پیگیری متولیان همچنان این مشکل مرتفع نشده است؛ به مردم شهرکرد با تانکر به صورت سیار آبرسانی می‌شود.

کد خبر 597331

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.