رفع مشکلات شهری نیازمند برنامه‌ریزی و پیچیدن نسخه مناسب است

رئیس شورای اسلامی شهر سنندج رفع هر مشکل و چالشی نیازمند برنامه‌ریزی و پیچیدن نسخه مناسب است، گفت: اولویت شورای اسلامی شهر و شهرداری سنندج بهره‌گیری از تمام ظرفیت.ها برای خدمات‌رسانی هرچه بهتر و پاسخگویی به مطالبات بحق شهروندان است.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر سنندج، فرهاد میمنت آبادی با بیان اینکه شناخت کامل شهردار سنندج از شهر و موقعیت آن به واسطه چند دوره تجربه شورای بستر موفقیت در انجام این رسالت بزرگ را بیش از پیش فراهم کرده است، اظهار کرد: شهرداری سنندج زمانی که تحویل شهردار فعلی شد با رقم بالای بدهی پیمانکاران و حقوق معوق کارکنان مواجه بود.

وی ادامه داد: برای نهادی همچون شهرداری که درآمد هزینه‌ای بوده و بودجه‌ای از سوی دولت نمی‌گیرد پرداخت این میزان مطالبه در کنار به روزرسانی حقوق کارکنان اقدام ارزشمندی است.

رئیس شورای اسلامی شهر سنندج با اشاره به اینکه ماهیانه بیش از ۳۰ میلیارد تومان صرف پرداخت حقوق و مزایای کارکنان این نهاد می‌شود، گفت: تمام توان شورای اسلامی شهر و شهرداری سنندج ایجاد بسترهای لازم برای رفاه و خدمات رسانی هر چه بهتر به شهروندان است.

وی افزود: در خصوص رفع مشکل ترافیک جنب بیمارستان کوثر رایزنی‌های لازم از سوی شهرداری با شورای ترافیک انجام می‌شود که البته معتقدیم توسعه پارکینگ فعلی راه کار رفع این مشکل باشد.

کد خبر 597320

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.