انتقادات سازنده خبرنگاران موجب رشد و پویایی جامعه می‌شود

عضو شورای اسلامی شهر قزوین گفت: انتقاد سازنده خبرنگاران باعث اصلاح ضعف‌ها و کاستی عملکرد مدیران و رشد و پویایی جامعه می‌شود.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر قزوین، فاطمه اشدری اظهار کرد: نقدهای منصفانه رسانه موجب می‌شود تا مدیران در مسیر درست گام بردارند و خطا نروند و بدون تردید حضور شما در جامعه باعث می‌شود تا مدیران از شعار زدگی خارج شوند.

وی ادامه داد: حقیقت‌گویی، شفافیت و صداقت را از مؤلفه‌های کار خبرنگاری است و خبرنگاران، باید در انتشار مطالب خود جانب انصاف را رعایت کنند.

عضو شورای اسلامی شهر قزوین گفت: مدیران نیز باید ظرفیت نقدپذیری خود را بالا ببرند و از رسانه‌ها برای شناسایی و تسریع در رفع مشکلات استفاده کنند و با این کار رضایت عمومی نیز بالا برود.

وی با بیان اینکه حقیقت خواهی از خصوصیات بارز اصحاب رسانه است، تصریح کرد: خبرنگاران فرهیختگانی هستند که برای احقاق حقوق شهروندان از هیچ کوششی فروگذار نکرده و سهم خود را در تحولات جامعه ایفا می‌کنند.

اشدری افزود: بدون شک توسعه جوامع بدون مطالبه‌گری از سوی فرهیختگان رسانه‌ای امکان‌پذیر نبوده و آرا و دیدگاه‌های این قشر راه‌گشای پارلمان شهری و مجموعه مدیریت شهری در انجام مأموریت‌های خود خواهد شد.

کد خبر 597318

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.