تامین روشنایی پل نورد اهواز باید اطلاع‌رسانی می‌شد

دبیر اول و رئیس کمیسیون عمران، شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر اهواز گفت: با وجود گذشت ۴۳ سال از پیروزی انقلاب اسلامی، پل نورد هنوز روشنایی نداشت و تصادفات زیادی در آن رخ می‌داد که در این دوره روشنایی آن تأمین شد، اما خبر این اقدام منتشر نشد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر اهواز، حمید دغاغله اظهار کرد: کلانشهرهای دیگر شهر خود را با عنوان، "شهر بهترین‌ها"، "شهر تمدن" و عناوین دیگر معرفی می‌کنند اما از اهواز که پایتخت دفاع مقدس است و تمدن چند هزار ساله دارد، تعریفی نمی‌شود. اهواز دارای رنگین کمان اقوام است و اتحاد زیادی بین شهروندان وجود دارد، اما این ویژگی‌های خوب اهوازی‌ها و خوزستانی‌ها معرفی نمی‌شود.

وی با اشاره به برخی اقدامات دوره ششم شورای شهر ادامه داد: با وجود گذشت ۴۳ سال از پیروزی انقلاب اسلامی، پل نورد هنوز روشنایی نداشت و تصادفات زیادی در آن رخ می‌داد که در این دوره روشنایی آن تأمین شد، اما خبر این کار منتشر نشد. آسفالت ۱۸ هزار مترمربع در کوی بسیجیان که از ۱۰ سال پیش بدون آسفالت بود نیز انجام شد و در محدوده مندلی نیز پس از ۳۰ سال آسفالت انجام و رضایت‌مندی ایجاد شد، اما خبر این اقدامات منتشر نشد و تنها اخبار منفی را منتشر کردند.

رئیس کمیسیون عمران، شهرسازی و معماری شورای شهر اهواز گفت: نماینده‌های تهران برای هر منطقه تقریباً سالانه پنج هزار تن قیر رایگان دریافت می‌کنند، اما برای کلانشهر اهواز به زور دو هزار تن قیر تأمین می‌شود. کسی مطالبه نکرده و دیگر مسئولان شهری نیز اقدامی در این زمینه انجام نداده‌اند.

کد خبر 597289

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.