توسعه شهرداری الکترونیک و شهر هوشمند در زنجان ضروری است

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان گفت: این شهر نیازمند گسترش شهرداری الکترونیک و شهر هوشمند است و به این موضوع باید توجه بیشتری شود.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر زنجان، مجید ناصحی‌مقدم، اظهار کرد: میزان ارتباط اعضای شورای ششم شهر با رسانه‌ها و خبرنگاران به گونه‌ای است که نشان می‌دهد باور داریم که مهم‌ترین و اصلی‌ترین ارتباط ما با شهروندان رسانه‌ها هستند و هر چه ارتباط بیشتر باشد، قطعاً بازخورد بهتری در جامعه خواهد داشت.

وی، با اشاره به اینکه نظریات اصحاب رسانه در بهبود عملکرد شورای اسلامی شهر مؤثر است، ادامه داد: آنچه باید مورد تاکید قرار گیرد، به کار افتادن موتور عمرانی شهر است و این موضوع از اهمیت زیادی برخوردار است.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان گفت: شورای شهر به فکر تفرج‌گاه‌هایی در شأن شهر زنجان با این میزان جمعیت است، شهر زنجان با بیش از ۵۰۰ هزار نفر جمعیت نیازمند یک سری زیرساخت‌ها است که باید فراهم شود.

وی با اشاره به اینکه در سال آینده همان طور که در چند ماه گذشته دیده شد شاهد کارهای عمرانی خواهیم بود، افزود: امیدواریم این روال به سایر بخش‌ها نیز تسری یابد.

ناصحی مقدم گفت: نیاز شهروندان به هوشمند شدن مهم و ضروری است و نیاز داریم که خدمات با کمترین حضور انجام شود، به همین خاطر از ظرفیت‌های موجود استفاده خواهیم کرد.

کد خبر 597260

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.