۴ مدال رنگارنگ در ۵ وزن برای ایران

ملی‌پوشان آزادکار کشورمان موفق شدند در پنج وزن نخست به چهار مدال رنگارنگ در رقابت‌های کشتی قهرمانی جوانان جهان دست یابند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رقابت‌های کشتی قهرمانی جوانان جهان درحال برگزاری است و جوانان کشتی‌گیر کشورمان توانستند چهار مدال رنگارنگ در پنج وزن نخست برای ایران به‌دست بیاورند.

در وزن ۵۷ کیلوگرم احمد محمدنژاد در دیدار رده‌بندی مقابل لوکا گوینجیلیا از گرجستان با نتیجه ۱۱ به صفر به پیروزی دست یافت و صاحب مدال برنز شد.

در وزن ۷۰ کیلوگرم حسین محمد آقایی در دیدار رده‌بندی با نتیجه پنج به دو از سد هایک پاپیکیان از ارمنستان گذشت و به مدال برنز دست یافت.

در وزن ۷۹ کیلوگرم سبحان یاری در فینال با نتیجه پنج بر صفر موشق مکرتچیان از ارمنستان را مغلوب کرد و مدال طلا را بر گردن آویخت.

در وزن ۹۷ کیلوگرم نیز امیرعلی آذرپیرا در دیدار رده‌بندی با نتیجه پنج به یک از سد داوید مچدلیدزه از اوکراین گذشت و صاحب مدال برنز شد.

در پایان روز نخست تیم آمریکا با ۸۴ امتیاز در جایگاه نخست قرار دارد، تیم ایران با ۷۴ امتیاز در جایگاه دوم و تیم‌های هند، جمهوری آذربایجان، گرجستان و ترکیه به ترتیب با ۶۰، ۵۵، ۴۵ و ۴۲ امتیاز در جایگاه‌های سوم تا ششم حضور دارند.

کد خبر 597234

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.