امضای تفاهم‌نامه برای رسیدگی به پرونده‌های هیئت پارکینگ

سرپرست معاونت شهرسازی و معماری شهرداری مشهد گفت: در راستای اجرای فرایند شهروندسپاری خدمات شهرسازی، تفاهم‌نامه‌ای با سازمان نظام مهندسی خراسان رضوی به‌منظور رسیدگی به پرونده‌های هیئت پارکینگ امضا شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، حسین عبدالله‌زاده اظهار کرد: با هدف استفاده از ظرفیت تخصصی مهندسان ترافیک عضو سازمان نظام‌مهندسی ساختمان خراسان رضوی، فرایند رسیدگی به پرونده‌های هیئت‌های پارکینگ طی تفاهم‌نامه‌ای به آنها واگذار شد.

وی اضافه کرد: این تفاهم‌نامه ابتدا به‌صورت دوره شش‌ماهه آزمایشی در مناطق ۹ و ۱۱ شهرداری اجرا خواهد شد و در صورت موفقیت‌آمیز بودن طرح و رضایت شهروندان از این فرایند، بررسی پارکینگ در تمام مناطق مشهد به گروه تخصصی مهندسان ترافیک سازمان نظام‌مهندسی واگذار می‌شود.

سرپرست معاونت شهرسازی و معماری شهرداری مشهد با اشاره به مزایای برون‌سپاری بررسی پرونده‌های هیئت‌های پارکینگ به سازمان نظام‌مهندسی خراسان رضوی، تصریح کرد: استفاده از ظرفیت تخصصی سازمان نظام‌مهندسی، ایجاد وحدت رویه در نحوه پاسخگویی، تسریع در فرایند رسیدگی به پرونده‌ها و جلوگیری از برخوردهای غیرحرفه‌ای و غیرتخصصی یا اعمال‌نظرهای سلیقه‌ای بخشی از مزایای این طرح است.

وی ادامه داد: استفاده همزمان از ظرفیت نرم‌افزارهای تخصصی و مهندسی ترافیک، حفظ ظرفیت کارشناسی شهرداری برای تمرکز بر سایر وظایف محوله و آزادسازی وقت رؤسا و معاونان شهرسازی مناطق به‌منظور خدمت بهتر به شهروندان از دیگر مزایای برون‌سپاری بررسی پرونده‌های هیئت‌های پارکینگ به سازمان نظام‌مهندسی خراسان رضوی است.

کد خبر 597223

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.