گلایه ساکنان ششجوان از وعده‌های بی‌ثمر مسئولان+ پاسخ شهردار

ساکنان محله ششجوان شهر بوئین‌میاندشت نسبت به تاخیر در تخصیص قیر برای آسفالت معابر خاکی محله معترض هستند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ۳۰ سال است که ششجوان به شهر بوئین‌میاندشت الحاق و یکی از محله‌های شهر شده است، اما نه تنها هیچ پیشرفتی نداشته بلکه عقب گرد نیز داشته است. زمستان‌ها ساکنان با مشکل تردد ناشی از تجمع گل‌ولای در خیابان‌ها و کوچه‌ها مواجه هستند. تابستان‌ها نیز گرد و خاک حاصل از تردد در میانه کوچه‌های خاکی، موجب آلودگی هوا و نفوذ خاک به منازل شهروندان می‌شود.

در سفر استاندار اصفهان به شهرستان بوئین‌ومیاندشت و بازدید از محله ششجوان، با توجه به نامناسب بودن وضعیت معابر و خیابان‌های این محله از شهر به دلیل نبود آسفالت، مصوبه تخصیص ۲۰۰ تن قیر به ششجوان در جلسه مشترک شورای اداری شهرستان و استان به تصویب رسید. شهروندان از این وعده استاندار خوشحال شدند و امید داشتند که زمستان ۱۴۰۱ را متفاوت آغاز کنند؛ تصور بر این بود که مطالبه دیرینه ششجوانی‌ها محقق می‌شود، اما چند ماه از این مصوبه می‌گذرد و وعده‌ها عملیاتی نشده است.

عده‌ای از شهروندان بوئین میاندشت در تماس با خبرگزاری ایمنا نسبت به این شرایط اعتراض کرده‌اند و خواهان تعیین تکلیف رسیدگی فوری مسئولان هستند. شهروندان می‌توانند مشکلات خود را از طریق تماس با شماره تلفن ۸_۳۵۵۴۴۱۱۲ در اختیار این رسانه قرار دهند؛ دستگاه‌ها و نهادهای مسئول نیز می‌توانند برای پاسخ‌گویی به شهروندان از همین طریق اقدام کنند.

هیچ میزان قیری از سوی استانداری تخصیص داده نشده است

سیداحمدعبدالهی، شهردار بوئین‌میاندشت در گفت‌وگو با خبرنگار اظهار کرد: تاکنون هیچ میزان قیری برای آسفالت معابر ششجوان از سوی استانداری تخصیص داده نشده است و از محل اعتبارات شهرداری در حال ترمیم ترانشه هستیم.

وی افزود: البته قراردادی با یک پیمانکار برای آسفالت کوچه‌ها منعقد شده، اما تاکنون میزان قیر مصوب شده تخصیص پیدا نکرده است.

شهردار بوئین‌میاندشت خاطرنشان کرد: راه و شهرسازی تنها آسفالت معابر محلاتی با بافت فرسوده و تاریخی که هدف بازآفرینی است را تقبل می‌کند.

وی با اشاره به روستا شدن محله ششجوان و کمک سایر نهادها برای آسفالت معابر، تصریح کرد: کد تبدیل ششجوان به روستا تأیید شده و در حال طی مراحل اداری است.

کد خبر 597206

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.