ارز دیجینال KSC + معرفی رمز ارز صرافی کوکوین (Kucoin)

ارز دیجیتال کوکوین(Kucoin)، با نام اختصاری KCS، یک ارز دیجیتال مبتنی بر شبکه اتریوم است که به ارائه خدمات مبادله دارایی با ویژگی‌های همچون امنیت بالا و کاربری راحت می‌پردازد.

به گزارش ایمنا، KSC توکن بومی صرافی کوکوین KuCoin است. این توکن یکی از توکن های با استاندارد ERC-۲۰ است که بر روی شبکه اتریوم اجرا شده است. با توجه به اینکه این توکن بر روی شبکه اتریوم اجرا شده است، اکثر کیف پول‌های اتریوم از این ارز دیجیتال پشتیبانی می‌کنند.

ارز دیجیتال کوکوین شیرز KCS

ارز دیجیتال کوکوین شیرز با نماد KCS در اکتبر ۲۰۱۷ توسط صرافی کوکوین به بازار عرضه شد. این رمزارز یک توکن به اشتراک‌گذاری سود Profit Sharing است که به معامله‌گران امکان دریافت سود از صرافی کوکوین را می‌دهد. به کسانی که در کیف پول کوکوین خود این رمزارز را نگهداری کنند به صورت روزانه از کارمزدهایی که از کاربران گرفته می‌شود مقداری سود تعلق می‌گیرد.

از روز معرفی این ارز تا به الان KCS رشد چشمگیری داشته است چرا که سرمایه‌گذاران زیادی به واسطه علاقه به صرافی کوکوین این ارز را خریداری کردند تا هم از تخفیف در کارمزد این صرافی بهره‌مند شوند و هم سود روزانه کسب کنند. با اینکه صرافی کوکوین در بازار رمزارزها قدمت زیادی ندارد اما ارائه این توکن به بازار به رشد این صرافی کمک ویژه‌ای کرده است.

علاوه بر پرداخت به عنوان سود هولد، توکن KCS کاربردهای متفاوت و متنوعی دارد. همانطور که گفته شد اگر مقداری از این توکن در حساب خود داشته باشید، می‌توانید با پرداخت کارمزدها با این رمزارز در کارمزدها تخفیف بگیرید. یکی از جنبه‌های هیجان انگیر این رمزارز این است که هر چه حجم معاملات در صرافی کوکوین افزایش یابد طبیعتاً کارمزد دریافتی از کاربران نیز افزایش می‌یابد که در نتیجه هولدرهای KCS سود روزانه بیشتری دریافت می‌کنند. سود تخصیصی به طور مساوی بین هولدرهای KCS بنا به مقدار توکنی که در اختیار دارند، تقسیم می‌شود بنابراین هر چه توکن بیشتری را در کیف پول صرافی کوکوین نگهداری کنید سود بیشتری دریافت می‌کنید.

بنیانگذار ارز دیجیتال KuCoin

ارز دیجیتال کوکوین در سال ۲۰۱۷ توسط گروهی متخصص و حرفه‌ای در حوزه ارز دیجیتال راه اندازی شد. تیم توسعه دهنده این ارز دیجیتال قبل از این نیز بر روی پروژه‌هایی همچون ant financial و iBox PAY فعالیت می‌کردند. صرافی ارز دیجیتال کوکوین، یکی از جدیدترین صرافی‌هایی است که حوزه صنعت ارز دیجیتال راه اندازی شده است. این صرافی دارای یک نام اختصاصی به نام Kucoin Shares است که با نماد kcs نشان داده می‌شود. علاوه بر این کاربرانی که این ارز دیجیتال را دارند، می‌توانند از تخفیف ۵۰ درصدی در معاملات خود استفاده کنند.

KuCoin توانست در ژانویه سال ۲۰۱۸ سرمایه‌ای بالغ بر ۱.۸ میلیارد دلار جذب کند. پلتفرم کوکوین بیش از ۴۰۰ جفت ارز دیجیتال معاملات متفاوت دارد و همچنین می‌تواند از ارزهای مختلفی همچون بیت کوین، لایت کوین، اتریوم و بیت کوین کش نیز حمایت و پشتیبانی کند.

ارز دیجینال KSC + معرفی رمز ارز صرافی کوکوین (Kucoin)

نقشه راه و توسعه پروژه

با توجه به اینکه خود KCS عملکرد پیچیده‌ای ندارد پس انتظار چندانی برای توسعه در بلاک چین یا پروتکل آن وجود ندارد. از این رو، هیچ مخزن عمومی گیت‌هابی GitHub برای جمع‌آوری اطلاعات وجود ندارد. مهمترین پیشرفت از دیدگاه هولدرها و سرمایه‌گذاران این توکن، رشد صرافی پشت پروژه است.

کوکوین در دو سال گذشته علاوه بر افزودن ویژگی‌های متعدد به پلتفرم معاملاتی خود رشد زیادی در حجم معاملات خود داشته به شکلی که در میان صرافی‌های اسپات تا تاریخ ۸ فوریه ۲۰۲۲ در رتبه پنجم بزرگترین صرافی ارز دیجیتال در دنیا ایستاده است.

کوکوین شیرز چگونه کار می‌کند؟

توزیع سود و تخفیف در کارمزد به میزان توکن KCS که توسط کاربران هولد شده است، بستگی دارد.

به عنوان مثال، کارمزد تیکر/میکر با افزایش تعداد توکن KCS تا حداکثر ۱۳۵ هزارKCS برای میکر به حداقل ۰.۰۱۲۵ درصد و برای تیکر ۰.۰۳ درصد کاهش می‌یابد. این تخفیف سطحی اخیراً جایگزین این برنامه تخفیف شده است. در این برنامه به ازای هر هزار KSC که در کیف پول خود داشته باشید یک درصد تخفیف می‌گیرید.

یکی دیگر از کاربردهای هولد کردن KCS از برنامه بازخرید و سوزاندن این توکن است.

در این برنامه کوکوین تا ۱۰ درصد از سود سه ماهه خود را برای خرید توکن‌های KCS در بازار آزاد استفاده می‌کند و سپس آن‌ها را طی یک قرارداد هوشمند می‌سوزاند. طبق این برنامه عرضه در گردش این توکن کاهش می‌یابد و از نظر تئوری توکن‌های باقیمانده به دلیل کمیابی ارزش بیشتری پیدا می‌کنند. عملیات بازخرید و سوزاندن تا زمانی که فقط ۱۰۰ میلیون KCS باقی بماند ادامه خواهد داشت. کوکوین اسم این برنامه را «بای‌بک Buy-Back» یا همان باز-خرید گذاشته است. این برنامه به سرمایه‌گذاران تضمین می‌دهد که نه تنها درآمد غیرفعال آن‌ها از سود دارایی نگهداری شده به رشد خود ادامه می‌دهد، بلکه ارزش هر توکن KCS نیز در طول زمان افزایش می‌یابد.

سود روزانه‌ای که به واسطه هولد به کاربران تعلق می‌گیرد مستقیماً و بدون هیچ مرحله پیچیده‌ای به آدرس کیف پول صرافی کوکوین هر شخص واریز می‌شود. هولدرهای KCS همچنین از مزایای بیشتری در این صرافی بهره‌مند می‌شوند، مزایایی چون پشتیبانی سریع و مشاوره سرمایه‌گذاری شخصی.

ارز دیجینال KSC + معرفی رمز ارز صرافی کوکوین (Kucoin)

مزایای ارز دیجیتال کوکوین

  • کارمزد پایین و طرح‌های تشویقی برای مشتریان وفادار

در مورد ارز دیجیتال کوکوین، جالب است بدانید که برای شروع معامله با این ارز نیازی به سپرده‌گذاری نیست. در واقعه کارمزد معاملات در این پلتفرم کمتر از ۰.۱ درصد بوده و بستگی به مبلغ و هزینه برداشت از حساب ارزی دارد. در مقایسه با سایر پلتفرم‌ها، می‌توان گفت هزینه کارمزد معامله بسیار پایین بوده و در مواقعی حتی صفر است.

همچنین دیگر مزیت رابط کاربری این پلتفرم، سرعت بالای انجام معاملات است. در پلتفرم کوکوین (Kucoin) برداشت‌ها و معاملات کوچک تنها در چند ثانیه و برداشت‌های و تبادلات بزرگ‌ترین گاهی تنها در عرض ۱۰ دقیقه انجام می‌شوند.

این‌ها مزیت کارمزد پایین انجام معاملات در کوکوین بود، اما همان‌طور که در تیتر اشاره شده است، پلتفرم کوکوین برای مشتریان وفاداری که از ارز دیجیتال کوکوین که ارز اصلی این پلتفرم است، استفاده می‌کنند، برنامه و مزیت‌های متعددی در نظر گرفته است. برای مثال این دسته از افراد می‌توانند به بازار معاملات سهام روزانه دسترسی داشته و از تخفیف‌های ویژه در هزینه برداشت و کارمزد معاملات بهره‌مند شوند.

همچنین اگر فردی بتواند عضو دیگری را به استفاده از پلتفرم کوکوین و انجام معاملات و سرمایه‌گذاری تشویق کند، امتیاز وفاداری بیشتری دریافت می‌کند. گرفتن زیرمجموعه در این پلتفرم کاملاً قانونی است و هر چه فرد افراد بیشتری را معرفی کند، امتیاز وفاداری افزایش می‌یابد.

  • عدم نیاز به استفاده از ارز فیات

استفاده از ارز فیات در برخی پلتفرم‌ها، محدودیت‌های بی‌شماری برای کاربران به دنبال داشت. حال پلتفرم کوکوین با هدف گرفتن رفع این مشکل، اعلام کرده است که با ارزهای فیات کار نمی‌کند. شاید این نکته‌ای منفی برای چنین صرافی دیجیتال بزرگی باشد چرا که برای انجام معاملات با بیت کوین یا اتریوم ابتدا باید آن را به یک واحد دیگر تبدیل کرده و سپس برای معامله در پلتفرم کوکوین از آن استفاده کرد.

این پلتفرم نیز مانند اکثر پلتفرم‌های مبادله رمز ارزهای موجود در بازار کار می‌کند و کاربران به سادگی از طریق اپلیکیشن و وب‌سایت این شرکت که رابطی بسیار ساده، مخاطب پسند و مدرن دارد، سرمایه و روند معاملات خود را مدیریت کنند.

توجه: صرافی دیجیتال کوکوین برای تشخیص هویت افراد معمولاً از روش احراز هویت دو مرحله‌ای استفاده می‌کند که باعث امنیت هرچه بیشتر حساب‌های مالی و سرمایه کاربران می‌شود.

  • استفاده از هوش مصنوعی

پلتفرم کوکوین را می‌توان در زمینه استفاده از هوش مصنوعی در میان سایر پلتفرم‌ها پیشرو دانست. این پلتفرم با استفاده از ویژگی‌های حضور دائمی یک دستیار هوشمند ۲۴ ساعته سطح ارائه خدمات مشتریان خود را ارتقا بخشیده و باعث شده به‌عنوان یکی از امن‌ترین و بهترین تیم‌های پشتیبانی در این زمینه شناخته شوند.

هوش مصنوعی کوکوین علاوه بر مشاوره در زمینه سرمایه‌گذاری به‌صورت خصوصی و عمومی فیدبک‌ها و آخرین اطلاعات و نوسانات بازار ارزهای دیجیتال را نیز به اطلاع کاربر می‌رساند.

  • خدمات ویژه مشتریان

صرافی کوکوین به صورت ۲۴ ساعته در ۷ روز هفته، پشتیبان مشتریان و کاربران خود است. افراد می‌تواند به صورت مستقیم با بخش خدمات مشتریان تماس گرفته یا مشکل خود را با ارسال ایمیل به وب‌سایت اصلی این صرافی مطرح کنند. دقت داشته باشید تیم پشتیبانی خدمات مشتریان کوکوین در هنگ کنگ واقع شده است، بنابراین ممکن است نیاز به کمک یک مشاوره در این زمینه داشته باشید.

  • قابلیت مقیاس پذیری

به بیان ساده، قابلیت مقیاس پذیری یک ویژگی مطلوب برای پلتفرم یا اپلیکیشن محسوب می‌شود چرا که به افزایش توانایی پاسخگویی به میزان تقاضا و سهولت مدیریت کارها یا آمادگی سیستم‌ها برای کنترل حجم تقاضا کمک می‌کند.

پلتفرم کوکوین دارای قابلیت مقیاس پذیری است، این پلتفرم همچنان در حال افزودن تعداد بیشتری از ارزهای دیجیتال به پلتفرم خود بوده و ادعا می‌کند در آینده‌ای نزدیک می‌تواند با انواع رمز ارزها در این پلتفرم معامله کرد. با توجه به روند رشد و توسعه پلتفرم صرافی کوکوین وقوع چنین موردی، چندان دور از انتظار نیست.

  • امنیت مالی

صرافی و ارز دیجیتال کوکوین یکی از امن‌ترین پلتفرم‌ها و رمز ارزهای برای سرمایه‌گذاری و انجام معاملات هستند. پلتفرم کوکوین با ارائه استانداردهای ایمنی و استفاده از پروتکل‌های رمزگذاری شده از حریم خصوصی کاربران و سرمایه مالی آن‌ها حفاظت می‌کند.

ارز دیجینال KSC + معرفی رمز ارز صرافی کوکوین (Kucoin)

صرافی‌های پشتیبان کننده KCS

صرافی‌های آنلاین خارجی همچون کوکوینKuCoin ،MEXC، ProBit و Bitmax برای خرید و فروش ارز دیجیتال کوکوین شیرز در دسترس می‌باشند. در این صرافی‌ها ارز دیجیتال KCS با جفت ارزهایی مانند USDT، BTC و ETH در دسترس است. یکی از بهترین صرافی‌ها برای مبادله ارز دیجیتال کوکوین شیرز، صرافی کوکوین KuCoin است.

کیف پول‌های پشتیبان کننده ارز دیجیتال کوکوین شیرز

  • کیف پول لجر Ledger: کیف پول سخت افزاری لجر در دو مدل لجر نانو اس و لجر نانو ایکس موجود است.
  • کیف پول ترزور Trezor: کیف پول ترزور در دو مدل ترزور تی Trezor T و ترزور وان Trezor One در بازار موجود است.
  • کیف پول متامسک Metamask: این کیف پول یکی از کیف پول‌های تحت وب است.
  • کیف پول جکس JAXX: کیف پول جکس در دو پلتفرم دستکتاپ و موبایل در دسترس است.
  • کیف پول مای اتر MyEtherWallet: کیف پول مای اتر ولت علاوه بر تلفن همراه بر روی سیستم عامل‌های ویندوز، مک یا لینوکس قابل اجراست.
  • کیف پول تراست Trust: کاربران می‌توانند کیف پول تراست را بر روی تلفن همراه خود نصب نمایند.
  • کیف پول سیف پل SafePal: اپلیکیشن کیف پول سیف پل نیز برای نسخه‌های اندروید و Ios تلفن همراه قابل نصب و بارگیری است.

آینده ارز دیجیتال KuCoin

حجم معاملات سهام KuCoin، در آینده رشد خوبی دارد، به همین خاطر هزینه‌های معاملاتی در صرافی این نوع ارز دیجیتالی افزایش می‌یابد، بنابراین میزان پرداخت سود تقسیمی به کاربران نیز افزایش می‌یابد. پرداخت سود تقسیمی به کاربران، می‌تواند انگیزه‌ای برای سرمایه گذاران باشد تا توکن kcs را نگهداری کنند. البته افزایش سود تقسیمی ممکن است موجب افزایش قیمت این نوع ارز دیجیتال نیز شوند.

دو پلتفرم KuCoin و OKE، از جمله پلتفرم‌هایی است که با یکدیگر رقابت زیادی دارند، اما از آنجایی که معاملات ارز دیجیتال کوکوین افزایش یافته، پلتفرم کوکوین توانسته است نسبت به دیگر رقبای خود پیشی بگیرد.

کد خبر 597205

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.