۲۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۰
اختیارات مدیریت شهری محدود است

سخنگوی شورای اسلامی شهر صدرا گفت: شهرداری بودجه‌ای از دولت دریافت نمی‌کند، اختیارات این دستگاه نیز برای مدیریت شهر محدود است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی کشاورزی امروز _چهارشنبه بیست و ششم مردادماه_ در بازدید از چند پارک محله‌ای و بررسی مشکلات بلوار دهخدا در شهر صدرا، اظهار کرد: ساکنان مجتمع‌های مسکونی در شهر مظلوم واقع شده‌اند، در بیشتر این مجتمع‌ها به تعهدات عمل نشده است و شهروندان با مشکل مواجه شدند.

وی با اشاره به اینکه شهرداری بر اساس قوانین نمی‌تواند به محیط داخل مجتمع‌ها کمک کند، ادامه داد: مدیریت خدمات‌رسانی برعهده اعضای هیئت مدیره مجتمع است که از طریق هزینه شارژ و کمک‌های مالی واحدها تأمین می‌شود.

سخنگوی شورای اسلامی شهر صدرا گفت: قشر ضعیف در بیشتر این مجتمع‌ها به ویژه مسکن مهر ساکن هستند که خیلی از واحدها مسکونی توان پرداخت هزینه شارژ ساختمان را نیز ندارند و به نوعی اعضای هیئت مدیره مجتمع‌ها با کمبود منابع مالی برای خدمت‌رسانی مواجهه هستند.

وی با بیان اینکه شهرداری بودجه‌ای از دولت دریافت نمی‌کند، تصریح کرد: اختیارات این دستگاه نیز برای مدیریت شهر محدود است.

کشاورزی افزود: در بسیاری شهرهای جهان شهرداری قدرت بسیاری برای مدیریت و اداره حوزه‌های مختلف شهر دارد و قدرت مداخله و حوزه عملکرد آن گسترده است، با این حال قوانین نظارتی وجود دارد که به شهرداری با وجود اختیارات گسترده اجازه تخطی از قوانین را نمی‌دهد.

کد خبر 597201

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.