برگزاری نمایش «خورشید کاروان» از ابتدای دهه دوم محرم

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نطنز گفت: نمایش «خورشید کاروان» از ابتدای دهه دوم محرم در حسینیه مرکز شهر نطنز روی صحنه رفته است و تا پنجشنبه _بیست‌وهفتم مردادماه_ هر شب اجرا می‌شود.

عباسعلی جهانبان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: به همت انجمن هنرهای نمایشی شهرستان نطنز، نمایش آئینی و میدانی «خورشید کاروان» از ابتدای دهه دوم محرم در حسینیه مرکز شهر نطنز بروی صحنه رفته و تا پنجشنبه _بیست‌وهفتم مردادماه_ هر شب اجرا می‌شود.

وی افزود: این اثر فاخر که با هنرمندی بیش از ۱۲۰ نفر از اعضای انجمن هنرهای نمایشی شهرستان در سنین مختلف اجرا می‌شود، به نقش بی‌بدیل حضرت زینب (س) بعد از واقعه عاشورا می‌پردازد. این نمایش به نویسندگی و کارگردانی علی ترابیان است که ترکیب و تلفیقی از هنرهای آئینی نمایشی، جلوه‌های ویژه سینمایی، تصویربرداری و صحنه‌آرایی و نورپردازی است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نطنز تصریح کرد: این نمایش نشأت گرفته از آموزه‌های دینی بوده و در نوع خود ازلحاظ شکل و محتوا در حوزه هنرهای نمایشی در شهرستان و استان بی‌نظیر است، طی دو ماه گذشته این دومین اثر فاخر هنرهای آئینی است که توسط این انجمن در شهرستان اجرا می‌شود.

کد خبر 597193

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.