رفع مشکلات آتش‌نشانان ارومیه در اولویت مدیریت شهری

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر ارومیه در خصوص توجه به رفع مشکلات آتش‌نشانان و تکمیل تجهیزات مورد نیاز آنها گفت: در تلاش هستیم تا مشکلات آتش‌نشانان رفع شود و تجهیزات لازم در اختیار آنها قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ساسان ابراهیم‌زاده، امروز _چهارشنبه بیست‌وششم مردادماه_ در دیدار با جمعی از آتش‌نشانان شهرداری ارومیه، اظهار کرد: مطالبات آتش‌نشانان باید به صورت اصولی و منطقی پیگیری شود تا رضایت خاطر آنها فراهم شود و بتوانند در امر خطیر خدمت‌رسانی و امنیت شهروندان گام‌های مؤثری بردارند.

وی با اشاره به حضور سریع آتش‌نشانان، ادامه داد: آتش‌نشانان حافظ جان و مال شهروندان هستند و در تمام شرایط حاضر بوده و هستند و نه تنها در آتش‌سوزی‌ها بلکه در تمام مواقع بحرانی از جمله سیل، باران، برف و یخبندان همیشه آماده خدمت به شهروندان هستند و برای رفع مشکلات حضور دارند.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: وظیفه شورای اسلامی شهر نیز رسیدگی به مشکلات آتش‌نشانان و توجه به درخواست آنها است.

وی افزود: وضعیت معیشتی آتش‌نشانانی که با فداکاری در تلاش هستند که مخاطرات و حوادث را مدیریت کنند تا مشکلی برای شهر و شهروندان پیش نیاید، باید تأمین شود تا در این خصوص دغدغه‌ای نداشته باشند.

ابراهیم‌زاده در خصوص توجه به رفع مشکلات آتش‌نشانان و تکمیل تجهیزات مورد نیاز آنها، تصریح کرد: در تلاش هستیم تا مشکلات آتش‌نشانان رفع شود و تجهیزات لازم در اختیار آنها قرار گیرد.

کد خبر 597176

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.