بررسی ویژگی‌های دست‌خط زن ۴۱ ساله

یک گرافولوژیست گفت: این فرد بسیار نکته‌سنج و حساس است و به برداشت دیگران نسبت به خود بسیار اهمیت می‌دهد؛ این شخص از استعداد خوبی برخوردار است و زیبایی‌ها را به خوبی تشخیص می‌دهد.

محمود محجوب در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با بیان اینکه این دست‌خط از فشار خوبی برخوردار است، اظهار کرد: در این نوشته با اینکه حروف به‌صورت پرتابی تحریر شده، اما انتهای حروف با کنترل تحریر شده و ادامه حروف در مسیر خود بازگشته یا به‌صورت قلاب‌گونه به سمت عقب تحریر شده‌اند؛ ویژگی اصلی این دست‌خط نیز همین است.

وی افزود: دست‌خط با دقت تحریر شده و نقطه‌ها در جای خود قرار گرفته‌اند. با آنکه اکثر حروف در سطح افق گسترش یافته‌اند، اما ارتفاع دست‌خط یعنی فاصله بین بلندترین و کوتاه‌ترین حروف زیاد بوده و حروفی مانند سرکش «کاف»، منحنی «نون»، سرکش الف، حرف «عین» و سه‌نقطه‌های بالنی شکل از محدوده مابقی حروف خارج می‌شوند.

این گرافولوژیست ادامه داد: فرم اصلی دست‌خط نستعلیق بوده و فاصله بین سطور به دلیل ارتفاع دست‌خط زیاد انتخاب شده است فقط انتهای حروف «نون» و واژه‌های مشابه به شکل پرتابی و قلاب‌گونه تحریر شده است.

وی اشاره کرد: این فرد هنگامی که به صورت عادی و بدون دقت برای زیبانویسی متنی را تحریر می‌کند امتیازات گرافولوژی بهتری می‌گیرد.

محجوب در رابطه با امضا این زن ۴۱ ساله راست‌دست گفت: امضا نسبت به دست خط کوچک‌تر تحریر و از حروف مستقیم و محدود تشکیل شده است.

وی افزود: این امضا برخلاف دست‌خط که از حروف منحنی تشکیل شده، هیچ خط منحنی ندارد و فقط از خطوط مستقیم تشکیل شده است.

این گرافولوژیست در تحلیل دست‌خط این زن گفت: این فرد بسیار نکته‌سنج و حساس بوده و به برداشت دیگران نسبت به خودش بسیار اهمیت می‌دهد؛ این فرد از استعداد خوبی برخوردار است و زیبایی‌ها را به خوبی تشخیص می‌دهد.

وی در همین رابطه ادامه داد: این فرد به خود اجازه اشتباه کردن نمی‌دهد و به همین دلیل در محدوده فعالیت‌های فعلی خود باقی می‌ماند. وی در ظاهر احساس می‌کند که کامل است، اما در باطن عیب‌های آزار دهنده و محدود کننده‌ای دارد.

محجوب اشاره کرد: در روابط اجتماعی این فرد اعتماد به نفس خوبی داشته و از توانایی ورود به فضاهای مختلف برخوردار است. علاوه بر این وی حس هنر، زیبایی و دوستی دارد، اما تمام این استعدادها به‌وسیله ویژگی ترس از اشتباه و سقوط از خاص بود در نظر دیگران، محدود شده است.

وی با اشاره به اینکه امضا هیچ تشابهی با دست‌خط ندارد، گفت: امضا به صورت عصبی و همراه با ترس تحریر شده که این مسئله نشان می‌دهد فرد در روابط اجتماعی با فاصله، بهتر از روابط اجتماعی نزدیک رفتار می‌کند.

این گرافولوژیست افزود: این ویژگی نشان‌دهنده دورویی یا تظاهر نیست. وی با کنترل خود، بهتر از آنچه هست نشان می‌دهد، اما راه بازسازی و رفع کردن نواقص خود را بسته است.

وی تاکید کرد: این فرد بسیار بااستعداد است، اما ترس‌های درونی و روحیه انتقادناپذیری وی باعث شده تا از اشتباه بیزار باشد و خود را خاص جلوه دهد، جدای آنکه مسیر تکامل از اشتباه و انتقاد می‌گذرد.

بررسی ویژگی‌های دست‌خط زن ۴۱ ساله

کد خبر 597172

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.