تقابل تیم‌‎های بالای جدول با قعرنشینان/آیا چهره صدرنشین تغییر می‌کند؟

در حساس‌ترین بازی هفته هفتم، لیگ برتر فوتسال سن‌ایچ و کراپ به مصاف یکدیگر می‌روند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته هفتم لیگ برتر فوتسالف امروز چهارشنبه _بیست‌وششم مردادماه_ با هفت دیدار به صورت همزمان از ساعت ۱۷ برگزار می‌شود.

تیم گهرزمین سیرجان میزبان سفیرگفتمان است و دو تیم در میانه‌های جدول قرار دارند. گهرزمین به دلیل اینکه امتیازی بیشتری دارد در صورت پیروزی در این دیدار به جمع تیم‌های مدعی نزدیک خواهد شد.

تیم فوتسال گیتی‌پسند در اصفهان میزبان فردوس قم است. قرمزپوشان اصفهانی که فصل گذشته قهرمان لیگ برتر فوتسال شدند امسال با یک شکست و یک تساوی با سه امتیاز از رده اول جدول فاصله گرفتند و با توجه به جایگاه فردوس قم، این فرصت را دارند تا در صورت پیروزی و نتیجه‌نگرفتن تیم‌های اول تا سوم به صدر جدول نزدیک شوند. این نکته را هم باید اضافه کرد که گیتی‌پسند در این بازی، دیگر مهاجم خود یعنی سعید احمدعباسی را در اختیار ندارد.

مس سونگون مقابل کاترین آمل صف‌آرایی می‌کند، مسی‌ها یک امتیاز تا صدر جدول فاصله دارد و با توجه به اینکه نماینده آمل در قعر جدول جای دارد، شانس پیروزی مس سونگون بیشتر است.

از سوی دیگر تیم فوتسال چیپس کامل به مصاف فرش‌آرا می‌رود. این تیم با یک امتیاز در قعر جدول قرار دارد و فرش‌آرا با پیروزی برابر آن‌ها شانس صعود تا رده هفتم را دارد.

در دیگر دیدار مقاومت البرز میزبان صنایع هرمزگان است. این تیم هم در قعر جدول قرار دارد و صنایع هرمزگان برای اینکه بتواند جایگاه خود را در میانه‌های جدول حفظ کند نیاز به برد دارد.

تیم فوتسال سن‌ایچ مقابل کراپ الوند صف‌آرایی می‌کند و به دلیل شرایط دو تیم در جدول حساس‌ترین بازی هفته محسوب می‌شود. تساوی در این دیدار تنها به نفع مس سونگون است.

تیم فوتسال زندی بتن به مصاف فولاد زرند می‌رود، این دو تیم تنها یک امتیاز باهم اختلاف دارند و با پیروزی در این دیدار می‌توانند خود را از پایین جدول جدا کنند.

در ادامه جدول این رقابت‌ها را مشاهده می‌کنید:

تقابل تیم‌‎های بالای جدول با قعر نشینان/آیا چهره صدرنشین تغییر می‌کند؟

تقابل تیم‌‎های بالای جدول با قعر نشینان/آیا چهره صدرنشین تغییر می‌کند؟

کد خبر 597164

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.