تلاش مدیریت شهری دزفول برای اجرای طرح هوشمندسازی

سخنگوی شورای اسلامی شهر دزفول درخصوص اهمیت اجرای طرح هوشمندسازی در این شهر، گفت: با اجرای طرح هوشمندسازی، شهرداری دزفول جزو معدود شهرهایی است که ۵۰ درصد از تمام خدمات خود را که ۷۵ درصد از تمام مراجعان به شهرداری را شامل می‌شود، به صورت غیرحضوری انجام خواهد داد.

علیرضا مجدی‌نسب در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص مقابله با ایجاد شفافیت و و مقابله با فساد، اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین قول‌هایی که اعضای شورای ششم شهر قبل از انتخابات به مردم دادند، اجرای طرح شهر هوشمند بود که تحقق آن در تسریع امور مالی، ایجاد شفافیت و جلوگیری از فسادهای احتمالی بسیار ضروری است.

وی با اشاره لزوم ارتقا و پشتیبانی سیستم‌های نرم‌افزاری شهرداری دزفول، افزود: پس از تقدیم لایحه صدور مجوز خرید، ارتقا و پشتیبانی سیستم‌های نرم‌افزاری شهرداری دزفول این لایحه پس از بررسی‌های کارشناسی در صدویکمین جلسه شورای اسلامی شهر به تصویب رسید.

سخنگوی شورای اسلامی شهر دزفول به اشاره به جزئیات اقدامات انجام شده در این دوره از شورای اسلامی شهر، ادامه داد: با پیگیری و نظارت شورای ششم، شهردار و کارکنان بخش آیتی شهرداری کارهایی از جمله خرید برنامه‌های نرم‌افزاری مورد نیاز با رایزنی و تخفیف ۵۰ درصدی، به مبلغ ۳.۵ میلیارد خریداری شد.

وی ادامه داد: تکمیل تجهیزات سخت‌افزاری مورد نیاز، ورود، نصب و آموزش تدریجی برنامه‌های خریداری شده، اتمام عملیات تصویربرداری سه‌بعدی یا ۳۶۰ درجه از تمام معابر شهر، استعلام و دریافت تاییدیه درگاه اختصاصی شهرداری دزفول که تا پایان ماه به اتمام می‌رسد و آموزش به کارکنان دفتر خدمات پیشخوان جهت بارگذاری اطلاعات مراجعان از اقدامات انجام شده شهرداری دزفول است.

مجدی‌نسب در خصوص اهمیت اجرای طرح هوشمندسازی در شهر دزفول، اضافه کرد: با اجرای طرح هوشمندسازی، شهرداری دزفول جزو معدود شهرهایی است که ۵۰ درصد از تمام خدمات خود را که ۷۵ درصد از تمام مراجعان به شهرداری را شامل می‌شود به صورت غیرحضوری انجام خواهد داد.

کد خبر 597109

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.