خبرنگاران خوزستانی، افتخار فرهنگ و هنر این سرزمین هستند

شهردار اهواز با تاکید بر لزوم افزایش دیدارهای مسئولین با خبرنگاران، گفت: خبرنگاران خوزستانی افتخار، فرهنگ و هنر این سرزمین هستند.

رضا امینی امروز _سه شنبه بیست و پنجم مردادماه_ در حاشیه همایش روز خبرنگار در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: این مراسم به همت اداره کل ارشاد اسلامی و خانه مطبوعات برگزار شد، ما نیز عرض خدا قوت داریم و این روز را گرامی می‌داریم.

وی افزود: ۱۷ مرداد سالروز خبرنگار مظلوم شهید صارمی است که مبدا تاریخی شد برای گرامی‌داشت زحمات خبرنگارانی که در شبانه روز و سرما و گرما شرایط سخت اقلیمی برای تهیه خبر تلاش می‌کنند تا اخباری شفاف و با صداقت کامل تهیه کنند و پل ارتباطی بین مردم و مسئولین باشند.

شهردار اهواز تاکید کرد: معتقدم برگزاری این قبیل مراسمات جهت دیدار با خبرنگاران کم است و باید ارتباط بیشتری بین مسئولین و خبرنگاران ایجاد شود.

امینی ادامه داد: ارتباط بیشتر زمینه اطلاع‌رسانی را به مردم فراهم می‌سازد اما همین میزان هم خوب است تا خبرنگاران بتوانند حرف‌هایشان را به مسئولین انتقال دهند و آنها هم متقابلاً مواردی را عنوان کنند.

وی خاطرنشان کرد: این مراسم‌ها فضای تعاملی بین خبرنگاران و مسؤلین ایجاد می‌کند، به سهم خود عرض خدا قوت دارم خدمت همه خبرنگاران خوزستانی که باعث افتخار، فرهنگ و هنر این سرزمین هستند.

کد خبر 597105

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.