گلایه شهروندان از خاموش بودن پل مکانیزه کاوه + پاسخ مسئولان

برخی از شهروندان اعلام کردند که پل عابرپیاده مکانیزه مقابل ایستگاه متروی کاوه، مشکلاتی همچون خاموش بودن پله برقی دارد و می‌طلبد مسئولان در خصوص کارکرد صحیح آن چاره‌اندیشی کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در راستای افزایش ضریب ایمنی شهروندان، پل‌های عابر پیاده در خیابان‌ها احداث می‌شود که با پیشرفت فناوری، پله برقی نیز به این پل‌ها اضافه شد تا جلوه مکانیزه‌ای بگیرد.

اصفهان به‌عنوان سومین شهر بزرگ ایران، ۳۰ پل عابرپیاده مکانیزه دارد که تعدادی از آن‌ها توسط مدیریت نگهداری و تعمیرات ابنیه فنی شهری شهرداری اصفهان و تعدادی توسط بعضی شرکت‌های بهره‌بردار خصوصی مدیریت می‌شود.

در روزهای اخیر تعدادی از شهروندان در تماس با خبرگزاری ایمنا اعلام کردند که خاموش بودن یا خرابی پل عابرپیاده مقابل ایستگاه کاوه مشکلاتی را برای شهروندان ایجاد کرده است؛ آنها می‌گویند با توجه به اینکه این پل محل تردد بسیار از شهروندان به دلیل وجود مراکز مهم در اطراف آن است، کارکرد صحیح پله برقی این پل لازم و ضروری است.

۷۶ مکاتبه مدیریت نت شهرداری در خصوص مباحث ایمنی پل مکانیزه کاوه

بر اساس پیگیری‌های خبرنگار ایمنا، مسعود توکلی‌پور، مدیر نگهداری و تعمیرات ابنیه فنی شهری شهرداری اصفهان اظهار کرد: پل عابرپیاده مقابل ایستگاه کاوه تحت تعمیرات و نگهداری بخش خصوصی است.

وی ادامه داد: از سال ۹۴ تاکنون، حدود ۷۶ مکاتبه با شرکت بهره‌بردار خصوصی درباره مباحث ایمنی و خاموشی‌های مکرر پل عابرپیاده مکانیزه مقابل ایستگاه متروی کاوه انجام شده است.

مدیر نگهداری و تعمیرات ابنیه فنی شهری شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: در حال تلاش هستیم پل مکانیزه مقابل ایستگاه متروی کاوه را نیز همچون ۹ پل دیگر تحت مدیریت این بخش از معاونت عمران شهری قرار دهیم.

شهروندان می‌توانند مشکلات خود را از طریق تماس با شماره تلفن ۸_۳۵۵۴۴۱۱۲ در اختیار این رسانه قرار دهند؛ دستگاه‌ها و نهادهای مسئول نیز می‌توانند برای پاسخگویی به شهروندان از همین طریق اقدام کنند.

کد خبر 597089

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.