لزوم توسعه ورزش همگانی در کرج

رئیس سازمان فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شهرداری کرج بر لزوم توسعه ورزش همگانی در این کلان‌شهر تاکید کرد و گفت: ورزش همگانی باید در جامعه و میان خانواده‌ها نهادینه شود.

محسن برجی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به اهمیت توسعه ورزش همگانی در بوستان‌ها به عنوان راهکاری کم‌هزینه در ارتقای سطح سلامت شهروندان، اظهار کرد: اجرای برنامه‌های مختلف در حوزه ورزش همگانی در پارک‌ها و بوستان‌ها، پیشنهاد مناسبی برای سوق دادن شهروندان به سمت زندگی سالم و جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی است.

وی با ضروری دانستن شناسایی و اولویت‌بندی عامل‌های تجزیه و تحلیل جامع شناختی ورزش همگانی در بوستان‌ها، تصریح کرد: این برنامه‌ریزی مناسب، مدیریت شهری را در رسیدن به اهداف و سیاست‌های خدماتی، رفاهی و ورزشی یاری می‌کند.

رئیس سازمان فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شهرداری کرج با تاکید بر اینکه ورزش همگانی باید در جامعه و میان خانواده‌ها نهادینه شود، افزود: ورزش همگانی نیازمند زیرساخت آن‌چنانی نیست و با کمترین هزینه می‌توان سلامت را به جامعه تزریق کرد.

وی با بیان اینکه سازمان فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شهرداری کرج هر روز در پارک‌ها و بوستان‌های سطح شهر اجرای برنامه ایستگاه ورزش همگانی و ورزش صبحگاهی را در دستور کار خود دارد، خاطرنشان کرد: می‌توان با برنامه‌ریزی مطلوب و ارائه راهکارهای مناسب، این برنامه‌ها را گسترش داد.

کد خبر 597087

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.