انسان‌محوری اولویت شهرداری کرج در اجرای پروژه‌ها

سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج گفت: انسان‌محوری یکی از اولویت‌های شهرداری کرج در اجرای پروژه‌ها است.

رمضان‌علی پوررستمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با بیان اینکه در این دوره از مدیریت شهری احداث پارک در مناطق ده‌گانه با اولویت محلات کم‌برخوردار صورت می‌گیرد، اظهار کرد: در حال حاضر هفت پارک در مناطق ده‌گانه کرج در حال اجرا است که امیدواریم با بهره‌برداری از آنها سرانه فضای سبز این کلان‌شهر افزایش یابد.

وی با اشاره به پیشرفت ۷۵ درصدی پارک محله‌ای «نیلوفر» واقع در منطقه شش شهرداری، افزود: در این منطقه عملیات احداث «پارک الزهرا ۲» نیز آغاز شده است.

سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج تصریح کرد: عملیات فنی و عمرانی پارک کوهپایه در محله حسن‌آباد تکمیل شده است و با نصب مبلمان آن، به‌زودی این پارک به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی احداث پارک‌های محله‌ای را برای نشاط هرچه بیشتر شهروندان ضروری دانست و گفت: در تمام این پارک‌های جدیدالاحداث، امکانات ورزشی برای استفاده عموم تعریف شده است؛ نصب تجهیزات مذکور تأثیر مستقیمی بر سلامت شهروندان دارد.

سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج یکی از رویکردهای اصلی این سازمان در سال‌های اخیر را توجه به مفهوم «انسان‌محوری» و ترغیب و تشویق شهروندان به استفاده از پیاده‌راه‌ها دانست و افزود: گذر سبز پیاده‌راه کامیون‌داران در منطقه دو شهرداری و پیاده‌راه حاشیه شورا با تلاش بی‌وقفه سبزبانان در حال تکمیل است.

وی ادامه داد: با حمایت و همراهی اعضای شورای اسلامی شهر، احداث ۳۰ پارک محله‌ای در سطح مناطق ده‌گانه شهر کرج برنامه‌ریزی‌شده است که در همین راستا، از ابتدای امسال بوستان‌های باغ خرمالو، سراج، روستا نژاد، خلج‌آباد و آموزش ترافیک به بهره‌برداری رسیده است.

کد خبر 597079

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.