پیش‌بینی بورس فردا ۲۶ مرداد+ اخبار لحظه‌ای

برای بازار فردا یک روند متعادل در محدوده تغییرات سه تا هشت هزار واحد را پیش بینی می‌کنیم، واکنش بازار به سطح حمایتی یک میلیون ۴۵۰ هزار واحد مهم است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، برداشته شدن تحریم‌های بانکی، رفع موانع واردات مواد اولیه و تجهیزات از جمله مواردی است که اگر با امضای توافق برجام اتفاق افتد بر بازار سرمایه تأثیرگذار خواهد بود. همچنین در صورتی که با تحقق توافق شاهد ریزش قیمتی دلار باشیم احتمال افت مجدد قیمت سهم‌های دلاری بازار در ابتدا وجود خواهد داشت و پس از آن به دلیل بهبود شرایط فروش و صادرات شاهد رشد قیمت آنها خواهیم بود، در خصوص سایر صنایع نیز همینطور اگر تحریم‌های مربوط به آن صنعت برداشته نشود و خبر توافق منتشر شود احتمال یک شوک قیمتی مثبت برای آنها و سپس کاهش قیمت در این نمادها وجود خواهد داشت.

بازار امروز روند مناسبی نداشت، فلزات و پالایشی‌ها روند نزولی داشتند دلار در مرز ۳۰ هزار تومان و توافقی شکل نگرفته است، بازار در حال فروش نمادهای دلاری یعنی گروه فلزات و پالایشی‌هاست و در حال خرید نمادهای برجامی مانند بانکی‌هاست، ارزش معاملات امروز نسبت به روز گذشته ۴۰۰ میلیارد تومان بهبود پیدا کرد. بنابراین برای بازار فردا یک روند متعادل در محدوده تغییرات سه تا هشت هزار واحد را پیش بینی می‌کنیم، واکنش بازار به سطح حمایتی یک میلیون ۴۵۰ هزار واحد مهم است.

کد خبر 597055

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.