عملیات‌های عمرانی و افزایش رفاه عمومی شاهرودی‌ها

سرپرست سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری گفت: توسعه شبکه معابر، کاهش بار ترافیکی و تسهیل عبور و مرور از جمله مهمترین اهداف این پروژه است.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری شاهرود، مهدی عجم‌خیجی با بیان اینکه اجرای عملیات‌های عمرانی در راستای افزایش رفاه عمومی شهروندان از دغدغه‌های مهم شهرداری شاهرود است، اظهار کرد: درطول ده ماهه گذشته اجرای عملیات پیاده‌روسازی، جدول‌گذاری، بازگشایی معابر، احداث میدان و کانال‌های هدایت آب‌های سطحی از جمله عملیات‌های عمرانی است که در شهرداری با جدیت پیگیری شده است.

وی هدف از اجرای عملیات تملک، آزاد سازی و احداث میدان شهدای لبنان را ارتباط شهرک های امام حسین و بهداری و ارتباط منطقه جوادیه با خیابان کارگر و خیابان تهران دانست و افزود: توسعه شبکه معابر، کاهش بار ترافیکی و تسهیل عبور و مرور از جمله مهمترین اهداف این پروژه است.

سرپرست سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری شاهرود با بیان اینکه این در این پروژه مساحتی بالغ بر ۴۵۰ متر مربع تملک انجام است، خاطرنشان کرد: عملیات خاک‌برداری در این پروژه بالغ بر ۱۷۰۰ مترمربع، زیرسازی و آسفالت بالغ بر مترمربع ۲۷۰۰، جدول‌گذاری ۲۰۰۰ متر و بهسازی و اصلاح کانال هدایت آب‌های سطحی بالغ بر ۲۰۰ متر طول بوده است.

کد خبر 597044

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.