روند متعادل بازار رمزارزها

بازار امروز روند متعادلی را سپری کرد، درحالی که به نظر می‌رسید امروز بیت کوین در محدوده ۲۴ هزار دلار تحرکاتی داشته باشد، شاهد عدم تغییر محسوس قیمتی این رمزارز بودیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، بازار امروز روند متعادلی را سپری کرد، درحالی که به نظر می‌رسید امروز بیت کوین در محدوده ۲۴ هزار دلار تحرکاتی داشته باشد، شاهد عدم تغییر محسوس قیمتی این رمزارز بودیم، سایر رمزارزهای بازار به جز دوج کوین که رشد ۸.۶ درصدی داشت تغییرات چندانی نداشتند، ارزش بازار رمزارزها و حوزه دیفای نیز به ترتیب به محدوده یک هزار ۶۵ و ۵۴ میلیارد دلار رسید، شاخص ترس و طمع بیت کوین ۴۴ واحد و نسبت به روز گذشته کمی کاهش داشت و دامیننس بیت کوین نیز در محدوده ۴۱.۰۳ قرار گرفت و نسبت به روز گذشته بهبود پیدا کرد. بر اساس آخرین تحلیل تکنیکال انجام شده احتمال از دست رفتن محدوده ۲۴ هزار دلار برای بیت کوین وجود دارد و در چنین شرایطی بهتر است فعالین بازار نظاره‌گر باشند تا روند دقیق بازار مشخص شود.

آخرین تحولات قیمتی رمزارزهای برتر بازار

بیت‌کوین (BTC): ۲۴ هزار و ۳۱ دلار

تغییرات: افت ۰.۱۲ درصدی

اتریوم (ETH): یک هزار ۸۸۲ دلار

تغییرات: افت ۰.۶۲ درصدی

بایننس‌کوین (BNB): ۳۱۷ دلار و ۳۳ سنت

تغییرات: رشد ۰.۵۰ درصدی

ریپل (XRP): ۰.۳۷۲ دلار

تغییرات: افت ۱.۱۱ درصدی

کاردانو (ADA): ۰.۵۵۵ دلار

تغییرات: رشد ۱.۲۳ درصدی

سولانا (SOL): ۴۳ دلار و ۲۳ سنت

تغییرات: افت ۰.۹۰ درصدی

دوج‌کوین (DOGE): ۰.۰۸۱۹ دلار

تغییرات: رشد ۸.۶۱ درصدی

پالیگان (polygon): ۰.۹۴۶ دلار

تغییرات: افت ۱.۱۲ درصدی

پولکادات (DOT): هشت دلار و ۷۴ سنت

تغییرات: رشد ۰.۱۶ درصدی

ترون (TRON): ۰.۰۶۸۹ دلار

تغییرات: رشد ۰.۳۱ درصدی

اوالانچ (Avalanche): ۲۷ دلار و ۷۷ سنت

تغییرات: رشد ۱.۰۲ درصدی

تحلیل تکنیکال بیت کوین

روند متعادل بازار رمزارزها

حمایت: ۲۴ هزار دلار و کف کانال مینور صعودی.

مقاومت: ۲۶ هزار دلار، سقف کانال مینور صعودی.

پیش بینی: بیت کوین در بازار امروز همچنان توانسته خود را بالای سطح ۲۴ هزار دلار حفظ کند، تا زمانی که در این محدوده قرار دارد احتمال اصلاح بازار را نخواهیم داشت اما در صورت از دست رفتن این محدوده پیش بینی اصلاح کلی بازار را خواهیم داشت. احتمال از دست رفتن محدوده ۲۴ هزار دلار وجود دارد.

(سیگنالی در خصوص خرید و فروش نیست)

اخبار بازار رمزارزها

در یک هفته گذشته حدود ۲۱ میلیون دلار بیت کوین از صندوق‌های سرمایه‌گذاری خارج شده است

بر اساس گزارش کوین شیرز، مجموع ارزش بیت کوین‌های خارج‌شده از صندوق‌های سرمایه‌گذاری در هفتهٔ گذشته به ۲۱ میلیون دلار رسیده و رقم خروجی ماهانه بیت کوین را به ۲۹ میلیون دلار افزایش داده است. طبق این گزارش، صرافی‌های اروپایی در ۷ روز گذشته، ۲۰ میلیون دلار ورودی بیت کوین داشته‌اند، در حالی که ارزش بیت کوین خروجی از صرافی‌های آمریکای شمالی و جنوبی به ۳۶ میلیون دلار می‌رسد. همچنین سرمایه‌گذاران طی این مدت مجموعاً ۱۷ میلیون دلار پول از محصولات سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال خارج کرده‌اند.

پس از تحریم تورنادو کش، سرمایه‌گذاران حدود ۱.۶ میلیارد دلار USDC را به USDT تبدیل کردند

پس از آنکه شرکت سیرکل در ۱۰ اوت (۱۹ مرداد) حدود ۷۵ هزار دلار USDC مرتبط با تورنادو کش را مسدود کرد، سرمایه‌گذاران حدود ۱.۶ میلیارد دلار استیبل کوین USDC را به USDT تبدیل کردند. شرکت سیرکل گفته این توکن‌ها را برای مطابقت با قانون تحریم‌های ایالات متحده مسدود کرده است. طبق داده‌های کوین مارکت کپ، ارزش کل بازار استیبل کوین USDT طی ۵ روز پس از مسدود شدن تعدادی از کیف پول‌ها توسط سیرکل، حدود یک میلیارد دلار افزایش یافت و به ۶۷.۴۳ میلیارد دلار رسید.

کرپیتو دات کام با امضای توافق‌نامه‌ای تحت‌نظارت سازمان اوراق بهادار کانادا قرار خواهد گرفت

کریپتو دات کام، اولین صرافی ارز دیجیتالی است که به ارائه خدمات مطابق با قوانین کمیسیون اوراق بهادار ایالت انتاریو کانادا متعهد می‌شود. این صرافی در فوریه ۲۰۱۹ (بهمن ۹۷) نیز به‌عنوان یک شرکت ارائه‌دهنده خدمات پولی در مرکز تحلیل تراکنش‌ها و گزارش‌های مالی کانادا ثبت شده بود. مدیرعامل کرپیتو دات کام می‌گوید این صرافی برای ارائه یک بستر امن و قابل‌اعتماد با کمیسیون اوراق بهادار انتاریو و سازمان اوراق بهادار کانادا همکاری خواهد کرد.

زیان خالص ۱۴۲ میلیون دلاری شرکت استخراج بیت کوین بیت‌فارمز در سه ماهه دوم سال

شرکت استخراج بیت کوین بیت‌فارمز (Bitfarms)، در سه ماهه دوم سال جاری ۱۴۲ میلیون دلار ضرر خالص داشته است که کاهشی شدید نسبت به درآمد خالص ۵ میلیون دلاری این شرکت در سه ماهه نخست سال ۲۰۲۲ را نشان می‌دهد. این شرکت همچنین پس از شروع تولید در یک مرکز استخراج و تکمیل فاز دوم توسعه یک مرکز دیگر در کانادا، هش ریت خود را در سه ماه گذشته ۳۳ درصد افزایش داده و به ۳.۶ اگزاهش بر ثانیه رسانده است.

همچنین در گزارش عملکرد فصلی شرکت آمده که با وجود افت قابل‌توجه ارزش بیت کوین در این دوره، درآمد بیت‌فارمز با پنج درصد افزایش به ۴۲ میلیون دلار رسیده است. جف مورفی، مدیرعامل این شرکت گفته است که تولید قوی بیت کوین در سه ماهه دوم که به استخراج ۱,۲۵۷ واحد از این ارز دیجیتال منجر شد، به‌طور کامل اثر کاهش قیمت آن را جبران کرده است.

کوین سنتر به‌دنبال آغاز چالشی حقوقی علیه تحریم تورنادو کش است

اندیشکده سیاست‌گذاری متمرکز بر ارزهای دیجیتال کوین سنتر (Coin Center)، در حال آماده‌سازی چالشی حقوقی برای تحریم‌هایی است که وزارت خزانه‌داری ایالات متحده آمریکا علیه تورنادو کش اعمال کرده است. کوین سنتر معتقد است که دفتر کنترل دارایی‌های خارجی وزارت خزانه‌داری با تلقی کردن یک کُد خودگران به‌عنوان یک شخص، از اختیارات قانونی خود فراتر رفته است. تحریم‌های این نهاد علیه تورنادو کش، قرارداد هوشمندی که این میکسر دیفای را اجرایی می‌کند و همچنین مجموعه‌ای از کیف پول‌های ارزهای دیجیتال مرتبط با کدنویس‌های این پروژه را هدف قرار داده است.

با این حال، کوین سنتر استدلال می‌کند که یک قرارداد هوشمند، برخلاف سایر نهادهای تعیین شده، نمی‌تواند هدف تحریم‌های دفتر کنترل دارایی‌های خارجی وزارت خزانه‌داری قرار گیرد. کوین سنتر همچنین اعلام کرده که در گام نخست به‌دنبال تعامل با دفتر کنترل دارایی‌های خارجی است، اما با کمک وکلای خود، یک چالش حقوقی در دادگاه علیه این اقدام آغاز می‌کند.

بیت‌گو خواهان دریافت ۱۰۰ میلیون دلار خسارت از شرکت گلکسی دیجیتال است

شرکت بیت‌گو (BitGo)، در واکنش به تصمیم گلکسی دیجیتال (Galexy Digital) برای عقب‌نشینی از خرید این شرکت بیانیه‌ای منتشر کرد و این تصمیم را نادرست خواند. بیت‌گو همچنین در بیانیه خود اظهار داشت که قصد دارد به‌دلیل تصمیم نادرست گلکسی دیجیتال برای فسخ قرارداد ادغام که قرار بود دست‌کم در روز ۳۱ دسامبر ۲۰۲۲ (۹ دی) منقضی شود، از این شرکت شکایت کند.

بیت‌گو همچنین گفته است که گلکسی دیجیتال در ماه مارس امسال (اسفند ۱۴۰۰) که به‌دنبال تمدید قرارداد ادغام بود؛ به این شرکت وعده داده بود در صورت انجام نشدن این معامله خسارتی ۱۰۰ میلیون دلاری به آنها خواهد داد، اما چنین اقدامی صورت نگرفته است. شرکت حقوقی که وکالت بیت‌گو را بر عهده دارد نیز در این بیانیه اعلام کرده است که تلاش مایک نووگراتز و گلکسی دیجیتال برای مقصر جلوه دادن بیت‌گو، پوچ و بی‌فایده است. این شرکت همچنین اعلام کرده که به‌دنبال دریافت خسارت قانونی به مبلغ ۱۰۰ میلیون دلار یا بیشتر از شرکت گلکسی دیجیتال است.

فقط ۵۰ پروفایل از ۷,۰۰۰ پروفایل کارمندان بایننس در لینکدین واقعی است

طبق توئیت اخیر چانگ پنگ ژائو، مدیرعامل صرافی ارزهای دیجیتال بایننس، از ۷,۰۰۰ پروفایلی که توسط افراد مختلف در لینکدین تحت عنوان کارمندان بایننس ثبت شده، تنها حدود ۵۰ پروفایل واقعی است. ژائو از نبود یک سیستم احراز هویت واقعی در لینکدین ابراز تأسف کرد. او عنوان کرد که کاش لینکدین قابلیتی داشت که به شرکت بایننس اجازه می‌داد افراد را تأیید کند؛ تا بدین ترتیب بسیاری افراد نتوانند با معرفی‌کردن خود به عنوان مسئول لیست‌کردن توکن‌های صرافی از مردم کلاهبرداری کنند.

کد خبر 597043

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.