نصب تابلو پلاکی کوچه‌های شهر بروجرد

سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری بروجرد از طراحی و نصب تابلو پلاکی معرفی کوچه‌های شهر مزین به نام مقدس شهدا خبر داد.

ایرج بابایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به نصب تابلو پلاکی کوچه‌های سطح شهر به نام مقدس شهدا، اظهار کرد: نصب تابلوهای پرچمی و دیوارکوب در راستای ساماندهی معابر و مرتفع شدن مشکلات ساکنان هر منطقه جهت خدمت‌رسانی هرچه بیشتر به شهروندان و سهولت در شناسایی آدرس‌های شهری، توسط سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری انجام شده است.

وی افزود: شهدای والامقام ایران اسلامی حق بزرگی بر گردن ما دارند و این امنیت و آرامش را مدیون خون شهدا هستیم، در برابر ایثار و فداکاری آن‌ها مسئول هستیم و به همین دلیل زنده نگه‌داشتن یاد و نام شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از مهمترین وظایف هر مجموعه محسوب می‌شود.

سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری بروجرد خاطرنشان کرد: یکی از مهم‌ترین راه‌های احیای هویت هر شهر، زنده نگه‌داشتن یاد و نام شهدا است، به طوری که یکی از راه‌های معرفی شهدا به نسل امروزی نصب تابلوهای مزین به نام این قهرمانان ایران زمین در کوچه‌ها سطح شهر در راستای بزرگداشت یاد و خاطره آن‌ها در جامعه است.

بابایی تاکید کرد: ایجاد چهره شهری متناسب با شهرنشینی، به‌کارگیری تزئینات و حفظ زیبایی مبلمان شهر از وظایف شهرداری است؛ در همین راستا زیباسازی و رنگ‌آمیزی جداول معابر و میادین سطح شهر در دستور کار قرار گرفته است.

وی گفت: زیباسازی شهر یکی از مسائل بسیار مهم است که توجه بیشتر مسئولان و مردم را طلب می‌کند، چراکه شهروندان با حضور در سطح شهر و مشاهده مناظر زیبا با روحیه‌ای کاملاً متفاوت می‌توانند امور روزمره خود را آغاز کنند.

به گزارش ایمنا، بروجرد مرکز شهرستان بروجرد در استان لرستان و بیستمین شهر پرجمعیت ایران است.

کد خبر 597034

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.