عصرانه خبری شهرهای ایران در ۲۵ مردادماه

در این بسته خبری از صدور اطلاعیه در خصوص حذف درختان قشم تا آزادسازی بیش از ۴۰ هزار مترمربع از اراضی تونکابن و تحقق ۱۰۸ درصدی بودجه شهرداری الشتر را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

حذف درختان قشم

روابط عمومی شهرداری شهر قشم برای ایجاد شفافیت بیشتر در خصوص حذف درختان کنوکارپوس از سطح این شهر اطلاعیه‌ای صادر کرد.

در بخشی از این اطلاعیه آمده است که تخریب زیرساخت های شهری، هزینه بالای هرس و نگهداری، ایجاد مشکل در شبکه برق و خطوط انتقال نیرو، انسداد و تخریب لوله فاضلاب خانه ها، آلرژی زایی و بروز مشکلات تنفسی در اثر گرده افشانی از مهمترین خسارات ناشی از رشد زیاد و مخرب درختان کنوکارپوس به شمار می‌رود.

آزادسازی اراضی تونکابن

آزادسازی بیش از ۴۰ هزار مترمربع از اراضی تونکابن
علی نوری پور، شهردار توتکابن با اشاره به آزاد سازی بیش از ۴۰ هزار مترمربع از اراضی این شهر گفت: وجود حریم‌ها مانع توسعه توتکابن شده است.

تحقق ۱۰۸ درصدی بودجه شهرداری

محمد شریفی، شهردار الشتر با اشاره به تحقق ۱۰۸ درصدی بودجه این شهرداری، از به روز رسانی پرداخت حقوق پرسنل، نوسازی و خرید ماشین آلات، آسفالت معابر و خیابان‌ها و غیره توسط شهرداری الشتر خبر داد.

احداث پارکینگ طبقاتی محمدشهر

مهرداد حسن زاده، شهردار محمد شهر گفت: احداث پارکینگ طبقاتی علاوه بر ایجاد درآمد پایدار، رفع مشکل نبود پارکینگ در شهر را بهبود می‌بخشد و هم‌اکنون در حال برگزاری مناقصه و انتخاب پیمانکار هستیم‌..

بهسازی معابر شهری قدس

امین رحمتی، سرپرست معاونت امور زیربنایی و ترافیک شهرداری قدس گفت: از دغدغه‌های اصلی مجموعه مدیریت شهری، ساماندهی معابر با انجام اقداماتی نظیر لکه‌گیری و روکش آسفالت، جدول‌گذاری و پیاده‌روسازی و اصلاح شبکه هدایت آب‌های سطحی است.





کد خبر 597026

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.