اعلام مصوبات هیئت انتخاب و خرید کتاب وزارت فرهنگ و  ارشاد اسلامی + لیست کتاب‌های مصوب

مصوبات جلسه 647 هیئت انتخاب و خرید کتاب وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منتشر شد.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی معاونت امور فرهنگی، در جلسه ۶۴۷ هیئت انتخاب و خرید کتاب وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خرید ۵۷۸ عنوان کتاب در ۴۶ هزار و ۹۱۵ نسخه به مبلغ کل ۳۸ میلیارد و ۶۴۱ میلیون و ۷۰۰ هزار ریال برای خرید مورد تصویب قرار گرفت.

عناوین کتاب‌های مصوب برای خرید در سایت معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و در تارنمای هیئت انتخاب و خرید کتاب به نشانی http://mof.farhang.gov.ir/fa/home/book بارگذاری شده است.

مراحل تحویل کتاب و سایر مدارک به شرح زیر است:

الف) ناشران محترم بعد از اطلاع از تصویب عناوین ارسالی‌شان همراه با کتاب‌های مصوب به میزان اعلام‌شده، به انبار کتاب واقع در: جاده مخصوص کرج، کیلومتر ١٠، روبروی شهاب خودرو، خیابان نخ زرین، خیابان شهید جلال، روبروی صنایع آموزشی (هنرستان پیام شهید)، تلفن: ٥١-٤٤٥٤٥١٤٩، مراجعه کنند و پس از تحویل کتاب‌ها و دریافت رسید انبار، طی مراجعه به امور مالی معاونت امور فرهنگی وزارتخانه (اتاق ٣٢٥)، مدارک زیر را به مسئول ذی‌ربط تحویل دهند:

١-رسید انبار ٢ برگی (نسخه ذی‌حسابی و امور مالی)

٢-کپی پروانه نشر معتبر (از زمان تحویل مدارک به معاونت، حداقل تا یک ماه اعتبار داشته باشد)

٣-فاکتور فروش (اصل و تصویر):

الف) باید در سربرگ انتشارات و به‌صورت رسمی باشد (داشتن آرم، نشانی و شماره تلفن انتشارات در سربرگ الزامی است)

ب) برگ خریدها دارای شماره و تاریخ باشند و تاریخ فاکتور و تاریخ رسید انبار برابر باشند.

ج) در قسمت خریدار، فقط نام معاونت امور فرهنگی ذکر شود.

د) از اعلام شماره‌حساب و مانده بدهی در داخل فاکتور اجتناب شود.

و) مهر و امضا فقط با خودکار یا قلم جوهر آبی موردقبول است.

۴- پرینت شماره شبا بانک ملی و تأییدیه بانک به نام صاحب پروانه نشر یا انتشارات

ب) ناشرانی که بخشی از مصوباتشان جزو انتخاب‌های کانون فرهنگی مساجد است، قبل از مراجعه به انبار عمومی، برای تحویل عناوین مربوطه، به انبار این نهاد واقع در جاده مخصوص کرج، تهرانسر، بلوار گل‌ها، مجتمع سازمان نهضت سوادآموزی، انبار مرکزی ستاد اقامه نماز (آقای بی‌پروا)، تلفن: ٤٤٥١٩٢٣٢ و ١٤٧٤٤٠١-٠٩١٢ مراجعه کنند.

ج) ناشران محترم هنگام دریافت رسید انبار، حتماً به تطبیق اطلاعات مندرج در آن با مشخصات کتاب بپردازند تا در صورت مغایرت‌های احتمالی، مراتب مورد رسیدگی قرار گیرد، در غیر این صورت اعمال تغییرات در مراحل بعدی میسر نخواهد بود.

د) مهلت مراجعه به انبار و تحویل کتاب و مدارک تا سه ماه بعد از اعلام در سایت است. ازاین‌رو با توجه به اقتضائات اداری، مالی معاونت، مراجعات بعد از مهلت مقرر مورد رسیدگی قرار نمی‌گیرد.

کد خبر 597018

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.