شهرداری تبریز پیشگام امور سرمایه‌گذاری است

قائم مقام شهردار تبریز گفت: شهرداری تنها واگذار کننده زمین به سرمایه‌گذار نیست، بلکه به عنوان شریک پیشگام امور سرمایه‌گذاری است.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری تبریز، محبوب تیزپاز در جلسه هماهنگی مدیران سرمایه‌گذاری مناطق و سازمان‌های شهرداری تبریز با اشاره به اهمیت و ضرورت جذب سرمایه‌گذار در پروژه‌های شهری، اظهار کرد: امنیت سرمایه‌گذاری و درآمد سرمایه‌گذاران اصل و اساس سرمایه‌گذاری است و هماهنگی بین‌بخشی در بین مجموعه‌های شهرداری با در نظر گرفتن این اصل باید انجام شود.

وی افزود: شهرهای توسعه یافته با افراد توانمند و سرمایه‌گذاران شناخته می‌شوند که با تعیین هدف‌گذاری و راهبرد مشخص همچون تدوین شیوه‌نامه سرمایه‌گذاری می‌توان از بعضی شکست‌ها در پروژه‌های سرمایه‌گذاری جلوگیری کرد.

قائم مقام شهردار تبریز، با اشاره به تغییر رویکرد مدیریت شهری از پروژه‌های کوچک سرمایه‌گذاری به پروژه‌های بزرگ‌تر، ادامه داد: اهمیت امور سرمایه‌گذاری بیش از گذشته بوده است و مسئولیت کامل پروژه‌های سرمایه‌گذاری بر عهده مدیران مناطق و سازمان‌ها است و به همین دلیل باید طبق نظام‌نامه مشخصی با هماهنگی سازمان سرمایه‌گذاری انجام شود.

وی با تاکید بر هماهنگی بیشتر بین مناطق و سازمان‌های شهرداری، گفت: نگاه هماهنگ و هدفمند پیرامون پروژه‌های سرمایه‌گذاری، امکان پیشرفت و تعیین تکلیف بعضی پروژه‌های راکد را تسریع می‌کند.

کد خبر 596951

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.