گلایه شهروندان از خاموش بودن آب‌سردکن‌های باغ رضوان + پاسخ مسئولان

تعدادی از شهروندان اصفهانی می‌گویند آب‌سردکن‌های باغ رضوان خاموش است و این موضوع باعث ایجاد مشکلاتی برای آنها شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، با توجه به اینکه شهروندان زمانی که به آرامستان مراجعه می‌کنند، در بدترین شرایط روحی قرار دارند، فراهم کردن خدمات رفاهی برای آنها ضرورت دارد.

به دلیل اینکه سازمان آرامستان‌های شهرداری اصفهان باید خدمات مربوط به حمل، کفن و دفن و خدمات پس از خاکسپاری اموات را به شهروندان ارائه دهد، انتظار می‌رود برای تأمین خدمات رفاهی همچون فروشگاه‌های مواد غذایی، آب‌سردکن و پارکینگ خودرو اقداماتی در نظر گیرد تا زمینه‌ساز تسلی خاطر بازماندگان شود.

در این بین برخی از شهروندان در تماس با خبرگزاری ایمنا اعلام کردند که تعدادی از آب‌سردکن‌های آرامستان باغ رضوان قابلیت استفاده ندارد؛ آنها می‌گویند شیرهای این آب‌سردکن‌ها خراب است و به‌رغم گرمای هوا، امکان استفاده از آن وجود ندارد.

بازدید دوره‌ای از ۸۰ آب‌سردکن باغ رضوان

بر اساس پیگیری‌های خبرنگار ایمنا، علی حاجیان، مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری اصفهان اظهار کرد: واحد نگهداری و تعمیرات معاونت فنی و اجرایی این سازمان به‌صورت دوره‌ای از حدود ۸۰ دستگاه آب‌سردکن واقع در آرامستان باغ رضوان بازدید دارد و در صورت وجود هرگونه مشکل آن را رفع خواهد کرد.

وی ادامه داد: چنانچه شهروندان با خاموشی آب‌سردکن در آرامستان باغ رضوان مواجه شدند، به احتمال زیاد مربوط به قطعی برق است که روزانه توسط شرکت توزیع برق اصفهان برای مدیریت انجام می‌شود و این دستگاه‌ها مشکل فنی ندارد.

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: در صورتی که شهروندان مشکل دیگری را در خصوص آب‌سردکن‌های باغ رضوان مشاهده کردند، می‌توانند مراتب را از طریق تماس با شماره تلفن ۳۵۷۲۳۰۳۰ به روابط عمومی این سازمان اطلاع دهند.

شهروندان می‌توانند مشکلات خود را از طریق تماس با شماره تلفن ۸_۳۵۵۴۴۱۱۲ در اختیار این رسانه قرار دهند؛ دستگاه‌ها و نهادهای مسئول نیز می‌توانند برای پاسخگویی به شهروندان از همین طریق اقدام کنند.

کد خبر 596932

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.