۲۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۹
توزیع عادلانه خدمات شهری زرند

شهردار زرند گفت: با توزیع عادلانه خدمات شهری و رفع مشکلات محلات مختلف به ویژه ساکنان مناطق کم‌برخوردار می‌توان به اعتماد شهروندان پاسخ داد و این سرمایه اجتماعی را حفظ کرد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری زرند، علی ضیاءالدینی اظهار کرد: مشکلات شهر فراوان است و شهرداری با تمام توان خود سعی دارد آنها را برطرف کند. شهرداری در حال خدمت‌رسانی به شهروندان است و باید به سمتی حرکت می‌کند که در تمام کوچه پس کوچه‌های شهر رنگ و بوی عمران و آبادانی به چشم بیاید.

وی نیاز شهر زرند به اعتبارات دولتی را بسیار ضروری دانست و افزود: به دنبال این هستیم تا خدمات مجموعه مدیریت شهری با شتاب بیشتری ارائه شود تا زرند چند گام به سمت توسعه همه جانبه، نزدیک تر شود.

شهردار زرند خاطرنشان کرد: با توزیع عادلانه خدمات شهری و رفع مشکلات محلات مختلف به ویژه ساکنان مناطق کم برخوردار می‌توان به اعتماد شهروندان پاسخ داد و این سرمایه اجتماعی را حفظ کرد.

ضیاءالدینی با تاکید بر اینکه منطقه اکبرآباد یکی از مناطق قدیمی شهر زرند است، تصریح کرد: در این مدت سعی کرده‌ایم خدمات خوبی به شهروندان ارائه دهیم؛ جدول‌گذاری، لکه‌گیری آسفالت، رفع نقاط حادثه‌خیز، رنگ‌آمیزی جداول و نورپردازی از مهمترین اقدامات شهرداری در این منطقه است.

وی افزود: هدف ما در شهرداری، ساختن شهری زیبا برای شهروندان بوده و این مهم با همکاری شهروندان امکان‌پذیر است.

کد خبر 596917

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.