تصویب طرح جامع تفصیلی با دقت انجام شود

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: اگر دقت کافی در تصویب طرح جامع نداشته باشیم تا سال ۱۴۱۵، شهر ارومیه از میلیاردها تومان اعتبار و سود محروم خواهد ماند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عادل اعظم‌انهر، امروز _سه‌شنبه بیست‌وپنجم مردادماه_ در هشتادوسومین جلسه صحن علنی شورای اسلامی شهر، اظهار کرد: با توجه به سیاست‌ها و بسته‌های تشویقی دولت برای فرزندآوری و اسناد متعدد، آمارهای جمعیتی که در خصوص ارومیه اعلام می‌شود، صحیح نیست.

وی افزود: در سال‌های اخیر، منحنی رشد جمعیت شیب بیشتری گرفته و ارومیه قطعاً بیش از یک میلیون نفر جمعیت دارد، این موضوع به اذعان سازمان مدیریت و آمارهای وزارت بهداشت به طور کامل مشهود است.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر ارومیه با تاکید بر اینکه لازم است برای بازبینی طرح جامع و طرح تفصیلی به این تغییر رقم جمعیتی توجه شود، خاطرنشان کرد: قیمت مسکن در ارومیه افزایش بی رویه‌ای داشته است که این موضوع و سنگ‌اندازی‌ها مانع پیشرفت سریع ارومیه می‌شود و زمینه‌ساز شائبه‌هایی خواهد شد.

وی اضافه کرد: اگر دقت کافی در تصویب طرح جامع نداشته باشیم تا سال ۱۴۱۵، شهر ارومیه از صدها بلکه هزاران میلیارد تومان اعتبار و سود محروم خواهد ماند.

کد خبر 596903

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.