تغییر موضع تن‌هاخ درباره رونالدو!

روزنامه‌های ورزشی امروز صبح کشور انگلیس خبرهای مختلفی را پوشش داده است که خواندن آن خالی از لطف نیست.

به گزارش خبرنگار ایمنا، روزنامه‌های مختلف انگلیسی خبرهای ورزشی این کشور را به صورت روزانه در یک بسته خبری مورد بررسی قرار داده‌اند که از نقل و انتقالات گرفته تا خبرهایی درخصوص سایر رشته‌ها تحت پوشش آن است.

بسته خبری امروز _سه‌شنبه بیستم‌وپنجم مردادماه ۱۴۰۱_ به شرح زیر است:

دیلی میل:

* منچستریونایتد به دنبال خرید ۴۵ میلیون پوندی مهاجم اتلتیکو مادرید متئوس آکونا است.

* انتظار طولانی مدت منچستریونایتد در راه جذب فرنکی دی یونگ در تابستان ممکن است به آخرین مرحله خود رسیده باشد، با گزارشی در هلند که ادعا می‌کند پیشنهاد شیاطین سرخ توسط ستاره هلندی رد شده است.

* هکتور بلرین از آرسنال درخواست کرده است که قرارداد هفته‌ای ۱۱۰ پوند خود را با این باشگاه با ورود به ۱۲ ماه پایانی قراردادش، حذف کند.

* گزارش‌ها حاکی از آن است که منچستریونایتد با قرض دادن هانیبال مجبری به یک باشگاه چمپیونشیپ با قراردادی یک فصل موافقت کرده و بیرمنگام سیتی در رقابت برای جذب این نوجوان تونسی پیشتاز است.

دیلی استار:

* اورتون آماده است تا تلاش‌های خود را برای جذب بیلی گیلمور افزایش دهد زیرا چلسی به دنبال ارائه پیشنهاد دیگری برای به خدمت گرفتن آنتونی گوردون از تافی‌ها قبل از پایان پنجره نقل و انتقالات است

* گزارش شده که شکست تحقیرآمیز چهار بر صفر منچستریونایتد مقابل برنتفورد پس از یک درگیری بزرگ در رختکن، رخ داده است.

دیلی میرر:

* بازیکنان منچستریونایتد یک نامه به مدیران باشگاه ارسال کرده‌اند تا خریدهایی را که برای بهبودی اوضاع پس از شروع فاجعه‌بار خود در فصل نیاز دارند، انجام دهند.

* چلسی ۴۵ میلیون پوند برای آنتونی گوردون در نظر گرفته است. اگرچه باشگاه او اورتون نمی‌خواهد ستاره‌ای را که از طریق آکادمی پرورش یافته است بفروشد، اما این آگاهی وجود دارد که او اکنون می‌خواهد تیم را ترک کند.

* پس از اینکه چفرین به یورگن کلوپ گفت از شکایت درمورد حجم کار فزاینده روی فوتبالیست‌ها دست بردارد، مربی آلمانی جنگ لفظی خود را با رئیس یوفا تشدید کرد.

تایمز:

* اریک تن هاخ موضع خود را درمورد درخواست کریستیانو رونالدو برای جدایی از منچستریونایتد تغییر داده و آماده فروش این ملی‌پوش پرتغالی در پنجره نقل و انتقالات است.

* چلسی قبل از تصمیم‌گیری درباره شکایت رسمی از آنتونی تیلور، داور بازی مقابل تاتنهام، منتظر یافته‌های یک هیئت مستقل جدید خواهد بود.

* چلسی آماده است پیشنهاد خود را برای آنتونی گوردون افزایش دهد زیرا موضع اورتون مبنی بر عدم فروش این وینگر در آستانه تغییر قرار گرفته است.

* لیگ فوتبال حرفه‌ای اسکاتلند برای افزایش میزان پولی که برای باشگاه‌ها تولید می‌کند به ۵۰ میلیون پوند در سال از سطح فعلی (۲۸.۴ میلیون پوند) به چالش کشیده شده است. هدف دستیابی به مبلغ جدید تا سال ۲۰۲۹ است.

گاردین:

* چلسی به پیروزی در رقابت برای به خدمت گرفتن چزاره کاسادی، هافبک فوق العاده اینترناسیونال نزدیک است.

* کریستال پالاس یکی از باشگاه‌های لیگ برتری است که آنتوان سمنیو، مهاجم بریستول سیتی را زیرنظر دارد، اما احتمالاً باید حداقل ۱۵ میلیون پوند جمع‌آوری کند تا قبل از پایان این پنجره نقل و انتقالات، معامله‌ای صورت بدهد.

سان:

* منچستریونایتد درحال مبارزه با چلسی برای جذب پیر امریک اوبامیانگ از تیم فوتبال بارسلونا است، این درحالی است که آبی‌اناری‌ها حداقل ۳۰ میلیون پوند درخواست کرده‌اند اما خود مهاجم اعلام کرده که قصد دارد در نوکمپ باقی بماند.

* براساس گزارش‌ها، بازیکنان واتفورد علناً خروج امانوئل دنیس و پیوستنش به ناتینگهام فارست را جشن گرفتند.

* ژائو گومز ستاره برزیلی فاش کرد که او رؤیای حضور در لیگ برتر و باشگاه لیورپول را در سر دارد.

* براساس گزارش‌ها، مارکوس آلونسو با شرایط شخصی برای پیوستن بارسلونا به توافق رسیده است.

اتلتیک:

* تاتنهام لئوناردو گابانینی یکی از مردان کلیدی در بحث نقل و انتقالات را به عنوان مدیر ارشد جدید باشگاه منصوب کرد.

* ایجنت سابق فوتبال و مدیر استعدادیابی باشگاه دانکاستر روورز، "گراهام یونگر"، یکی از چهره‌های جدید پشت صحنه واتفورد است که در جذب بازیکن توسط این باشگاه، نقش‌آفرینی کرده است.

سان اسکاتلند:

* ریکی فاستر، ستاره سابق رنجرز و آبردین، مراحل انتقال به ایالات متحده را تکمیل کرد.

* عمر صدیق، بازیکن سابق رنجرز، پس از درخشش مقابل رئال مادرید، آماده انتقال ۳۰ میلیون پوندی به ویارئال است.

دیلی رکورد:

* رأس بارکلی، هافبک چلسی، با چالش بزرگی در مورد آینده خود مواجه است، زیرا باشگاه سلتیک خواهان جذب او است.

کد خبر 596901

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.