شروع ویران‌کننده موراتا در اتلتیکومادرید

مهاجم اسپانیایی که سابقه بازی در اسپانیا، انگلیس و ایتالیا را در کارنامه دارد، حالا یک بار دیگر شانس خود را در وطنش امتحان می‌کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از مارکا، دو سال پیش آلوارو موراتا تصمیم گرفت که دیگر برای اتلتیکو مادرید بازی کند و به صورت قرضی راهی باشگاه یوونتوس شد اما حالا به تیمش بازگشته و می‌درخشد.

در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل لایپزیش بود که آلوارو موراتا دریافت با وجود دیگو کاستا در ترکیب اتلتیکو، او دیگر برای دیگو سیمئونه، سرمربی این تیم اولویتی ندارد و بهتر است که از تیم اسپانیایی جدا شود.

پس از تصمیم موراتا، این بازیکن به یوونتوس پیوست. وی سال‌ها قبل نیز در این باشگاه بازی کرده بود و اتفاقاً روزهای درخشانی را پشت سر گذاشت. حضور او در یوونتوس به نتایج خوبی منجر شد و موراتا توانست در این باشگاه نقشی کلیدی برعهده بگیرد. با این حال پس از پایان مدت قرارداد قرضی او، مهاجم اسپانیایی به اتلتیکو بازگشته است.

موراتا این بار می‌داند که باید ارزش خود را به سیمئونه ثابت کند. او در پیش‌فصل بازی‌های بسیار خوبی را پشت سر گذاشت و درخشید. وی حتی مقابل یوونتوس نیز بازی و گلزنی کرد. با شروع فصل جدید لالیگا، موراتا به خوبی می‌داند که باید در خط حمله بدرخشد تا جایگاه ثابتی داشته باشد.

روز گذشته موراتا در بازی اتلتیکو مادرید موفق شد دو گل به ثمر برساند تا نه تنها در پیروزی تیمش نقشی بزرگ ایفا کند، بلکه به سیمئونه نشان دهد که بازیکن شایسته‌ای است. گل‌های موراتا در بازی روز گذشته با زیرکی و به زیبایی هر چه تمام تر به ثمر رسیدند.

مهاجم اسپانیایی که سابقه بازی در رئال مادرید، چلسی، یوونتوس و اتلتیکو را در کارنامه دارد، حالا یک بار دیگر شانس خود را در اسپانیا امتحان می‌کند. تردیدی وجود ندارد که حضور ثابت در تیم سیمئونه کار ساده‌ای نیست اما موراتا می‌خواهد این بار ثابت کند که ارزش ماندن و اعتماد مادریدی‌ها را دارد.

کد خبر 596897

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.