۵۰ دستگاه مکانیزه در خدمت پاکیزگی اصفهان

رئیس اداره هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری اصفهان با بیان اینکه در این کلان‌شهر ۴۷ دستگاه جدول‌شوی و دو دستگاه دیوارشوی برای نظافت شهر فعالیت می‌کند، گفت: یکی از دستگاه‌های شست‌شوی مکانیزه شهرداری مخصوص نرده‌های مسیرهای بی.آر.تی است.

رامین میرعسگری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: اداره خدمات شهری وظیفه نظافت، رفت‌وروب شهر، جمع‌آوری پسماند و تحویل آن به سازمان مدیریت پسماند را بر عهده دارد و این کلان‌شهر با ارائه خدمات شبانه‌روزی و مستمر پاکبانان، همچنین با داشتن دستگاه جدول‌شوی و دیوار شوی توانسته است به لحاظ پاکیزگی شهری سرآمد در کشور باشد و محیطی پاکیزه و تمیز را در اختیار شهروندان قرار دهد.

وی افزود: در اصفهان ۴۷ دستگاه جدول‌شوی مکانیزه و دو دستگاه دیوارشوی فعالیت می‌کند و پیاده‌روها، معابر و محل‌هایی که شیرابه پسماندهای خانگی ریخته است، نرده‌ها، المان‌های ترافیکی و زیرگذرها را شست‌وشو می‌دهد.

رئیس اداره هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری اصفهان با بیان اینکه یک دستگاه مکانیزه مخصوص شست‌وشوی نرده‌های مسیرهای بی.آر.تی است، خاطرنشان کرد: در شبانه‌روز تعدادی از دستگاه‌های مکانیزه شست‌وشوی شهر از ساعت ۲۴ تا چهار و تعدادی از ساعت چهار تا ۱۲ فعالیت می‌کند.

وی ادامه داد: گروهی از پاکبانان از ساعت ۲۳ برای بارگیری پسماندها، گروه دیگر برای نظافت معابر از ساعت دو تا ۱۱ و گروه بعدی از ساعت ۱۳ تا ۲۴ به فعالیت می‌پردازند.

کد خبر 596896

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.