اخراج داروین نونیز و برخورد جدی کلوپ با بازیکنش

بازیکن اروگوئه‌ای تیم لیورپول پس از درگیری با مدافع کریستال پالاس در نیمه دوم بازی، یک کارت قرمز مستقیم دریافت کرد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از گل، یورگن کلوپ، سرمربی تیم لیورپول از رفتار خشونت‌آمیز داروین نونیز، مهاجم اروگوئه‌ای خود در بازی مقابل کریستال پالاس ناامید شده و گفته است که با او در این خصوص صحبت می‌کند.

بازیکن اروگوئه‌ای تیم لیورپول پس از درگیری با یواخیم اندرسن، مدافع کریستال پالاس، در نیمه دوم بازی برابر پالاس یک کارت قرمز مستقیم دریافت کرد. برخورد خشونت‌آمیز اصلاً قابل توجیه نبود چرا که این بازیکن با سر خود به صورت یار حریف زد. وی اولین بازیکنی است که به دلیل رفتار خشونت‌آمیز برای لیورپول تحت هدایت کلوپ از زمین اخراج می‌شود و اکنون سه جلسه محرومیت را سپری خواهد کرد، آن هم در حالی که قرمزها هفته آینده در اولدترافورد مقابل منچستر یونایتد قرار می‌گیرند.

کلوپ در کنفرانس خبری پس از بازی خود گفت که نونیز مستحق کارت قرمزش بود: با او صحبت خواهم کرد. می‌خواستم ابتدا وضعیت را ببینم. من نمی‌دانستم چه اتفاقی افتاده است. اندرسن را روی زمین دیدم و داروین در حال دور شدن از او بود. از زاویه دید من تنها همین مشخص بود. از بچه‌هایمان پرسیدم و صحنه را بازبینی کردم. بله! او واکنش اشتباهی داشت و باید کارت قرمز می‌گرفت.

وی ادامه داد: اندرسن همین را می‌خواست و به آن رسید، اما داروین اشتباه کرد. یک تحریک کوچک در جای جای زمین باعث می‌شود تا یک بازیکن مرتکب یک رفتار اشتباه شود. نمی‌توانم آن را انکار کنم. او از اتفاقی که افتاد درس خواهد گرفت. متأسفانه چند بازی را از دست خواهد داد که برای ما خوب نیست.

لیورپول در حالی شب گذشته به مصاف کریستال پالاس رفت و با نتیجه یک بر یک متوقف شد که با یک لیست طولانی مصدوم وارد بازی شده بود. ماتیپ و روبرتو فیرمینو هر دو دور از دسترس بودند و جو گومز به همراه جردن هندرسون فقط شرایط حضور به عنوان یک بازیکن تعویضی را داشتند.

کلوپ درباره شرایط تیمش اعتراف کرد: هفته دیوانه کننده‌ای بود. من هفته‌های زیادی را تجربه کرده‌ام، اما انصافاً انگار یک جادوگر در تیم داشتیم! هر روز یک بازیکن به عجیب‌ترین دلایل از تمرین کنار می‌رفت. شرایط همین است و نمی‌توانیم کاری انجام دهیم. با این حال من واقعاً بازی را دوست داشتم. ما می‌خواستیم بجنگیم و بازی خیلی خوبی انجام دادیم.

کد خبر 596877

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.