دوچرخه‌سواران تبریزی رکاب می‌زنند

سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز گفت: همایش دوچرخه‌سواری شهروندی، همزمان با سی‌ودومین سالروز بازگشت غرورآفرین آزادگان به میهن با حضور شهروندان و ورزشکاران تبریزی برگزار می‌شود.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری تبریز، امیر نصیربیگی اظهار کرد: همایش دوچرخه‌سواری همگانی با هدف گرامیداشت یاد و خاطره بازگشت نخستین گروه از آزادگان در مسیر خیابان شهید باکری و جاده منتهی به پارک فرهنگی تاریخی ائل‌گلی تبریز برگزار می‌شود.

وی افزود: همایش بزرگ دوچرخه‌سواری، به همت شورای اسلامی شهر و شهرداری تبریز، سازمان بسیج شهرداری تبریز، سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز و هیئت دوچرخه‌سواری برنامه‌ریزی شده است و روز جمعه _بیست‌وهشتم مردادماه_ با حضور اقشار مختلف شهروندان از ساعت ۹ صبح برگزار می‌شود.

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز با اشاره به استقبال گروه‌های مخاطب از برنامه‌های همگانی مناسبتی، افزود: همایش دوچرخه‌سواری همزمان با خجسته سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی، با طی مسیر و انجام قرعه‌کشی میان شرکت‌کنندگان و اهدای جوایز همراه خواهد بود.

وی ضمن گرامیداشت این روز بزرگ، بازگشت غرورآفرین آزادگان را پس از ایام جنگ تحمیلی و دفاع مقدس رزمندگان اسلام نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی برشمرد و این روز بزرگ و سراسر حماسه را فرصتی بی‌بدیل برای مرور رشادت‌های رزمندگانی دانست که مجاهدانه از دین و شرف و خاک کشور دفاع کردند.

کد خبر 596874

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.