دیدار شهردار تبریز با خانواده دو شهید دفاع مقدس

شهردار تبریز و عضو شورای اسلامی شهر تبریز با خانواده شهیدان علی ثابتی و محمدباقر رضایی دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری تبریز، یعقوب هوشیار به همراه حکیمه غفوری در دیدارهای جداگانه‌ای با خانواده‌های شهیدان علی ثابتی و محمدباقر رضایی دیدار و گفت‌وگو کردند.

شهردار تبریز در این دیدارها امنیت و اقتدار امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی را مرهون خون پاک شهیدان و مجاهدت‌های آنها در هشت سال جنگ تحمیلی و جبهه‌های نبرد حق علیه باطل دانست.

هوشیار اظهار کرد: شهدا و خانواده‌های معظم آنها حق بزرگی بر گردن مردم و مسئولان کشور دارند و آن دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

وی افزود: مدیریت شهری تبریز ملزم به معرفی شهدای گمنام و کمتر شناخته شده هشت سال دفاع مقدس است و در این راه تمام توان و ظرفیت خود را به کار خواهد بست.

شهردار تبریز خاطرنشان کرد: یقین داریم به برکت خون پر برکت شهدا و مجاهدت‌های آنها در راه حفظ استقلال و کیان کشور و دین مقدس اسلام، مسیر رشد و توسعه جامعه هموار بوده و تنها با همان تفکر انقلابی و جهادی می‌توان قله‌های ترقی را یکی پس از دیگری پیمود.

وی یادآور شد: علاوه بر اینکه من به همراه اعضای شورای اسلامی شهر هر هفته در منزل خانواده دو شهید والامقام حضور می‌یابیم، سایر مدیران شهرداری نیز موظف هستند، به صورت مستمر و هفتگی در منازل خانواده‌های شهدا حضور یابند.

در پایان این دیدارها، شهردار تبریز با اهدای لوح‌های جداگانه‌ای از خانواده شهید علی ثابتی و شهید محمدباقر رضایی قدردانی کرد.

به گزارش ایمنا، شهید علی ثابتی سال ۱۳۶۵ در ۲۳ سالگی در منطقه شلمچه به شهادت رسید و شهید محمدباقر رضایی سال ۱۳۶۲ در ۱۸ سالگی در جزایر مجنون به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

کد خبر 596864

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.