شهردار جدید شهرکرد را بیشتر بشناسیم

اعضای شورای اسلامی شهرکرد، محمدحسین واحدیان متولد ۱۳۶۴ از کاشان را که داماد چهارمحالی‌ها است، به‌عنوان شهردار جدید شهرکرد انتخاب کردند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، آغاز به کار شورای ششم از چهاردهم مردادماه ۱۴۰۰ است؛ سیزدهم شهریورماه همان سال و در فرجه قانونی شهردار انتخاب و به وزارت کشور معرفی شد. حکم شهردار شهرکرد بیست‌ویکم مهرماه به استانداری و شورای شهر ابلاغ شد، اما پس از گذشت پنج ماه از آغاز به کار شهردار، یکی از شرایط احراز یعنی الزام اسکان شهردار و خانواده وی در شهر محل خدمت مطابق با آئین‌نامه برآورده نشد.

گزینه دوم این منصب در تاریخ بیستم اردیبهشت‌ماه سال جاری انتخاب و به وزارت کشور معرفی شد، اما این انتخاب نیز پس از گذشت ۷۰ روز با اعلام مخالفت مراجع ذی‌صلاح به پایان رسید.

محمدحسین واحدیان شهردار شهرکرد شد

در نهایت روز بیست‌وسوم مردادماه شورای شهر شهرکرد از میان ١٠ نامزد شهرداری به دو نفر و در نهایت به محمدحسین واحدیان متولد ۱۳۶۴ از کاشان رسید. اعضای شورا با یک رأی بیشتر شهردار جوان شهرکرد که البته داماد چهارمحالی‌ها نیز است را انتخاب و آن را به وزارت کشور معرفی کردند.

چکیده‌ای از سوابق منتخب شورای شهر شهرکرد

محمدحسین واحدیان زادگاهش کاشان است و از سال ۱۳۹۱ داماد چهارمحالی‌ها است؛ مدارک تحصیلی وی کارشناسی‌ارشد MBA گرایش مدیریت استراتژیک شهری از دانشگاه تهران، کارشناسی ارشد مهندسی مکانیک گرایش تبدیل انرژی از دانشگاه کاشان و کارشناسی مکانیک از دانشگاه آزاد اسلامی است.

سوابق مدیریتی محمدحسین واحدیان در شهر کاشان بیشتر در مجموعه مدیریت شهری است، او مسئولیت‌های مختلفی از جمله مدیرعامل سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری کاشان، شهردار منطقه یک ویژه تاریخی فرهنگی شهر کاشان، معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری کاشان، مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری کاشان، مدیریت اداره تأسیسات شهرداری کاشان و مشاور جوان شهردار کاشان را در کارنامه دارد.

سوابق تدریس محمدحسین واحدیان

شهردار منتخب شهرکرد سابقه تدریس دوره‌های مختلف آموزشی و پژوهشی را در مراکز علمی و دانشگاهی دارد؛ صاحب هشت عنوان مقاله در کنفرانس‌های داخلی و خارجی و مجلات علمی- پژوهشی است که چهار مورد آن مربوط به حوزه مدیریت شهری (شهروندان در توسعه و نگهداری فضای سبز شهری، بررسی نرخ و نوسانات تولید و ترکیب فیزیکی پسماند جامد شهری، منظر و سیمای شهری، معماری، عمران و توسعه نوین شهری و فرانس علمی معماری پایدار و فرهنگ، تاریخ، هویت و میراث) و چهار مورد آن در زمینه الگوی مدیریت انرژی در صنعت و خدمات با هدف کاهش مصرف و سیستم‌های نوین ایجاد اشتغال و کارآفرینی است.

شهردار جوان و مشکلات شهری شهرکرد

محمدحسین واحدیان درحالی سکان مدیریت شهری شهرکرد را برعهده خواهد گرفت که این شهر با وجود همه اقدامات دوره‌های مختلف مدیران شهری، اینک با مشکلات مختلفی در بخش‌های گوناگون ازجمله درآمد، عمران، شهرسازی، ترافیک و مبلمان شهری مواجه است.

مشکلات مبلمان شهری، فضای سبز، آسفالت دارای مشکل معابر و ده‌ها مشکل دیگر است؛ نمی‌شود از مشکلات شهر شهرکرد گفت و گلایه‌های شهروندان را نشنید؛ همه این مشکلات در مرکز استان نشان از میدان وسیع کاری پیش روی شهردار جدید و اعضای شورای اسلامی شهرکرد دارد که به نظر می‌رسد آستین فعالیت‌ها را بالا زده‌اند و منتظر هستند تا با آغاز به کار شهردار جدید، تحقق مطالبات و انتظارات شهروندان را کلید بزنند.

کد خبر 596824

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.