۲۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۹
زاکانی در بهشت ماندگار است

معاون ارتباطات و امور بین‌الملل شورای اسلامی شهر تهران در خصوص انتشار خبر برکناری شهردار تهران د برخی رسانه‌ها توضیحاتی ارائه داد.

محمود کبیری یگانه در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص شایعه برکناری شهردار تهران، اظهار کرد: رأی تازه دیوان عدالت اداری موضوع قانونی بودن و غیرقانونی بودن حضور زاکانی در شهرداری تهران را در سانه‌ها بر سر زبان انداخت، بر اساس رأی دیوان عدالت اداری آئین‌نامه انتخاب شهرداران بدون اشکال قانونی تشخیص داده شده بود و تمام شهرداران شهرهای بالای یک میلیون نفر جمعیت از جمله تهران باید دارای سوابق مرتبط شغلی باشند.

وی ادامه داد: برخی از کارشناسان حقوقی بر اساس این رأی در خصوص برکناری یا ماندن شهردار تهران اظهار نظر کردند، اما مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران در نشست صمیمانه با اهالی رسانه در خصوص حکم جدید دیوان عدالت اداری و احتمال رفتن زاکانی از شهرداری گفت، "خوشحال نشوید این سوال و پاسخ دیوان به شهردار تهران مرتبط نمی‌شود و وی از شهرداری رفتنی نیست".

معاون ارتباطات و امور بین‌الملل شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر اینکه رسانه‌ها باید اخبار را دقیق و کامل منتشر کنند تا از ایجاد حواشی و اکاذیب جلوگیری شود، افزود: رأی دیوان عدالت اداری ارتباطی با زاکانی ندارد، وی در سمت خود ماندگار است، در نهایت این رأی در سرنوشت شهردار تهران اثری نداشته است.

کد خبر 596799

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.