بدهی شهرداری بندرعباس به تامین اجتماعی پرداخت شد

شهردار بندرعباس از پرداخت بدهی ۲۰ میلیارد تومانی شهرداری این کلان‌شهر به تأمین اجتماعی در راستای رفع مشکلات بازنشستگی و کسر سوابق بیمه جامعه کارگری شهرداری خبر داد.

مهدی نوبانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، ضمن قدردانی از همراهی مدیرکل تأمین اجتماعی استان هرمزگان با شهرداری بندرعباس، اظهار کرد: برای نخستین بار تیم معاونت مالی و اقتصادی شهرداری در راستای تسویه بدهی به بیمه تأمین اجتماعی شهرستان بندرعباس، همچنین رفع مشکلات بازنشستگی و کسر سوابق بیمه جامعه کارگری این شهرداری، اقدام به پرداخت ۲۰ میلیارد تومان بدهی به سازمان تأمین اجتماعی بندرعباس کرده است.

وی با بیان اینکه بدهی شهرداری از محل بستانکاری‌های سنواتی و مشکوک‌الوصول شهرداری بندرعباس پرداخت شده است، افزود: تسویه بدهی باعث رفع مشکلات بالغ بر یک‌هزار نفر از کارگران شهرداری شده است.

شهردار بندرعباس با اشاره به اینکه قسمتی از این بدهی مربوط به دهه ۸۰ بوده است، خاطرنشان کرد: در راستای انجام این اقدام مهم، از دادستان عمومی و انقلاب استان، مدیران کل اداره کار و رفاه اجتماعی، سازمان امور مالیاتی، سازمان تأمین اجتماعی و مدیران استانداری هرمزگان که نهایت همکاری و مساعدت را داشتند، قدردانی می‌کنیم.

کد خبر 596760

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.