تاریخ برگزاری کنکور سراسری ۱۴۰۲ اعلام شد

سازمان سنجش آموزش کشور برنامه زمانی ثبت‌نام و برگزاری آزمون‌های سراسری سال آینده را اعلام کرد. بر این اساس نوبت اول آزمون بیست‌ونهم و سی‌ام دی ماه سال جاری و نوبت دوم چهاردهم و پانزدهم تیر سال ۱۴۰۲ برگزار می‌شود.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور، زمان ثبت‌نام نوبت اول آزمون سراسری سال آینده، در تاریخ هشتم تا چهاردهم آبان ۱۴۰۱ و نوبت دوم پانزدهم تا بیست‌ویکم فروردین ۱۴۰۲ است. اجرای آزمون سراسری نیز نوبت اول پنجشنبه و جمعه ۲۹ و ۳۰ دی ۱۴۰۱ و نوبت دوم چهارشنبه و پنجشنبه ۱۴ و ۱۵ تیر ۱۴۰۲ خواهد بود.

نوبت اول آزمون سراسری آتی، ۲۹ و ۳۰ دی ۱۴۰۱ و نوبت دوم ۱۴ و ۱۵ تیر سال آینده

بر همین اساس زمان ثبت نام آزمون دکتری بیست‌ودوم تا بیست‌ونهم آبان ۱۴۰۱ تعیین شده و زمان برگزاری آزمون یازدهم اسفند ۱۴۰۱ است. داوطلبان آزمون کارشناسی از شانزدهم تا بیست‌ودوم آذر ۱۴۰۱ برای ثبت نام وقت دارند و آزمون عصر پنجشنبه و صبح و عصر جمعه یازدهم و دوازدهم اسفند ۱۴۰۱ برگزار می‌شود.

بر اساس خبر رسیده ثبت نام آزمون کاردانی به کارشناسی بیست‌وهشتم خرداد تا چهارم تیر ۱۴۰۲ تعیین شده و زمان برگزاری آزمون سوم شهریور ۱۴۰۲ است. افزون بر این زمان ثبت نام کاردانی ویژه دانشگاه فنی و حرفه‌ای هجدهم تا بیست‌وپنجم تیر ۱۴۰۲ تعیین شده است و زمان برگزاری آزمون سوم شهریور ۱۴۰۲ است.

کد خبر 596751

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.