شماره های کلید سازی سیار شبانه روزی در استاده

یکی از خدماتی که همه ما روزی به آن نیازمند خواهیم شد استفاده از کلید سازی سیار یا شبانه روزی است.

یکی از خدماتی که همه ما روزی به آن نیازمند خواهیم شد استفاده از کلید سازی سیار یا شبانه روزی می‌باشد که این روزها با وجود این خدمت خیال ما از بابت گم شدن کلیدها یا شکسته شدن آنها و همچنین سایر مواردی که ممکن است در طول شبانه روز برای سوییچ خودرو، درب پارکینگ و … پیش بیاید، راحت باشد.

به دلیلی فوری بودن خدماتی مثل کلید سازی و تعمیر درب پارکینگ (خرابی جک درب) نیاز به منبعی داریم که بتوانیم به سادگی به شماره اشخاصی که خدمات کلید سازی سیار ویا شماره‌های تعمیرکار درب پارکینگ دسترسی داشته باشیم. استاده با معرفی برترین متخصصین در این حوزه های فعالیت، دسترسی شا ما را به اطلاعات تماس این اشخاص آسان کرده است. شما به سادگی می‌توانید پس از مشاهده نظرات و امتیازات متخصصین در استاده، اقدام به تماس مستقیم با این اشخاص کنید.

استاده با آدرس ostadeh.comیا اپلیکیشن‌های موبایل خود با معرفی متخصصین بیش از ۲۰۰ کسب و کار، دسترسی شما را به اطلاعات این متخصصین بر اساس محله‌هم فراهم کرده است. خدماتی مثل نقاشی ساختمان، خدمات تعمیر لوازم برقی، خدمات ساختمانی و….

خدمات کلید سازی شبانه روزی در محل

در ابتدای امر باید بگوییم در چند سال اخیر شاهد پیشرفت خوبی در زمینه خدمات کلید سازی بوده‌ایم که استفاده از این خدمات در ۲۴ ساعت شبانه روز به صورت امن و قابل اطمینان، یکی از آن موارد می‌باشد. اما خدماتی که در کلید سازی سیار در طول شبانه روز صورت می‌گیرد به شرح زیر می‌باشد:

ساخت انواع کلید: یکی از پر درخواست‌ترین خدمات در این زمینه، ساخت کلید می‌باشد که ایم کلید می‌تواند کلید شکسته شده یا گم شده درب ورودی منزل یا شرکت، مغازه، پاساژ و … باشد. پس زمانی که این اتفاق را تجربه می‌کنید اولین چیزی که باید به یاد داشته باشید حفظ آرامش خود می‌باشد. ساخت انواع کلید از جمله کلیدهای کامپیوتری، کلیدهای کارتی، کلیدهای دیمپل، والت، لیزری و... از مزایای یک کلید سازی سیار قابل اعتماد می‌باشد.

ساخت سوییچ خودرو: در هر لحظه از شبانه روز می‌توانید سوییچ خود را گم کنید!! چون کلید سازی ۲۴ ساعته به داد شما خواهد رسید. ساخت سوییچ خودرو یکی دیگر از خدمات این خدمت می‌باشد که برای خودروهای ایرانی و اکثر خودروهای خارجی قابل اجرا می‌باشد.

ساخت ریموت پارکینگ: فکر کنید که عجله دارید و یا میخواهید به یک مهمانی بروید و حتی کار کوچکی برای شما پیش آمده که نیاز دارید اتومبیل خود را از پارکینگ خارج کنید اما نمی‌توانید پون ریموت پارکینگ خود را گم کرده‌اید! خوشبختانه یکی از خدمات کلید سازی شبانه روزی ساخت ریموت پارکینگ می‌باشد که موظفند در کمترین زمان ممکن ریموت را به شما تحویل دهند.

باز کردن انواع درب: اگر کلید خود را گم کرده‌اید و یا کلیدتان درون درب شکسته است و یا بیرون نمی‌آید پس معطل نکنید و ضمن حفظ خونسردی با شماره‌های کلید سازی سیار تماس بگیرید. باز کردن انواع درب معمولی، درب‌های ضد سرقت و...

تعمیرات قفل: هر گونه قفل از جمله: قفل درب حیاط، قفل درب گاو صندوق، قفل درب‌های ضد سرقت به دست یک کلید ساز سیار حرفه‌ای قابل اجرا می‌باشد. این امر در کوتاهترین زمان و با کمترین آسیب باید انجام شود.

تعمیر قفل گاو صندوق: پیداست که گاو صندوق محل نگهداری اشیای قیمتی ما می‌باشد و هرگونه اتفاق برای آن از جمله خراب شدن قفل گاو صندوق ما را آشفته می‌کند. به همین منظور با کمک از یک کلید ساز سیار می‌توانید این مورد را نیز برطرف کنید.

ساخت کلید سه بعدی: ساخت این کلید نیاز به زمان بیشتری دارد که در کلید سازی قابل اجرا می‌باشد.

باز کردن قفل فرمان و قفل پدال: از دیگر خدمات انجام شده در کلید سازی سیار شبانه روزی می‌باشد که می‌توانید از آن بهره گیرید.

تمام موارد گفته شده از خدمات کلید سازی سیار می‌باشد که می‌توانید با شماره‌های معتبر تماس بگیرید تا در کمترین زمان در محل شما حضور یابند و به رفع مشکل شما بپردازند. اما نکته مهم این است که چگونه به یک کلید سازی سیار اعتماد کنیم که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

قیمت کلید سازی سیار

شاید شما در آن لحظه هیچ چیزی جز رو به راه شدن اوضاع را نخواهید و حاضر باشید هر مبلغی را پرداخت کنید؛ اما این ذهنیت درست نیست پس مراقب باشید. در ادامه هزینه نهایی در کلید سازی را متذکر خواهیم شد که به موارد زیر بستگی دارد:

  • نوع کلید
  • نوع قفل
  • مدل سوییچ
  • در چه ساعتی از شبانه روز به این خدمت نیاز دارید.
  • چقدر کار شما به وقت نیاز دارد.
  • چه تعداد از قفل‌ها و کلیدها نیاز به تعمیر با ساخت دارند.
  • هزینه ایاب و ذهاب کلید ساز

کلید ساز قابل اعتماد چه کسی است؟

۱. از آنجایی که برای ساخت کلید یا تعمیر قفل و سوییچ و … جان و اموال هر انسانی در خطر است پس باید دقت داشته باشید که معتمدترین کلید سازی سیار را انتخاب کنید. داشتن مجور یکی از مهمترین مواردی است که حتماً باید به آن توجه کنید زیرا گرفتن مجوز برای خدمات کلید سازی سیار و شبانه روزی مراحل خاص و سختگیرانه خود را دارد که داشتن آن تا حدودی خیال ما را راحت می‌کند.

۲. صادق بودن کلید ساز و اعلام قیمتی منصفانه برای خدمات کلید سازی شبانه روزی یکی دیگر از مواردی است که می‌تواند در داشتن و یا نداشتن اعتماد ما دخیل باشد.

۳. ارزشمند بودن زمان شما برای کلید ساز نیز مهم است.

۴. داشتن تجهیزات لازم و کامل و اطلاعات به‌روز برای ساخت انواع سوییچ، قفل و کلید.

در پایان:

زمانی که هر گونه اتفاقی برای شما افتاد اول آرامش خود را حفظ کنید و پس از آن با شماره های کلید سازی سیار شبانه روزی تماس بگیرید و ضمن در نظر گرفتن اعتبار کلید ساز طبق موارد گفته شده، می‌توانید اقدام به انجام خدمات کنید.

شما با وارد شدن به سایت یا اپلیکیشن‌های استاده، دسترسی ساده به شماره برترین کلید سازی‌ها خواهید داشت.

کد خبر 596750

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.