از قتل با ضربات بیل تا کشف جسد یک مرد در پاساژ

قتل با ضربات بیل، دستگیری سه سارق مسافرنما، بازداشت عامل اصلی فروش مشروبات الکلی مرگبار، کشف جسد یک مرد در پاساژ تهران، کلاهبرداری ۳۸ هزار دلاری یک زوج و زنده سوختن یک جوان در خانه را در بسته خبری حوادث ایمنا بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پانزدهم اردیبهشت ماه سال جاری، درگیری خونین دو کارگر جوان در یک ساختمان نیمه‌کاره در رودهن به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش داده شد. با اعلام این خبر تیمی از مأموران پلیس راهی محل موردنظر شدند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند، اما یکی از مردان جوان که در درگیری حضور داشت قبل از رسیدن پلیس پا به فرار گذاشته بود.

مأموران پلیس در محل حادثه با پیکر نیمه‌جان کارگری مواجه شدند که از ناحیه سر هدف ضربات بیل قرار گرفته بود. امدادگران اورژانس که همزمان با تیم پلیس در محله حادثه حاضر شده بودند مرد مجروح را به بیمارستان منتقل کردند.

پس از این درگیری هولناک، تیمی از مأموران پلیس وارد عمل شدند و مرد جوانی که متواری شده بود را به اتهام ضرب و جرح دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به دادسرای ناحیه چهار منتقل کردند، اما از سوی دیگر اقدامات درمانی فایده‌ای نداشت و مرد مجروح شده به دلیل شدت جراحات وارده، پس از گذشت پنج هفته روی تخت بیمارستان به کام مرگ فرو رفت.

رسیدگی به این پرونده در دستور کار محمد وهابی بازپرس ویژه قتل شعبه دوم دادسرای امور جرائم‌جنایی و تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت. بررسی‌ها ادامه داشت تا اینکه ظهر یکشنبه بیست‌وسوم مردادماه، متهم برای تحقیقات به شعبه دوم دادسرای امور جرایم جنایی منتقل شد و به قتل مرد جوان با ضربات مهلک بیل در محله رودهن اعتراف کرد. تحقیقات درخصوص این پرونده توسط محمد وهابی بازپرس ویژه قتل شعبه دوم دادسرای امور جرائم‌جنایی، ادامه دارد و متهم در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفته است.

دستگیری ۳ سارق مسافرنما

سرهنگ دوستعلی جلیلیان فرمانده انتظامی شهرستان ری، اظهار کرد: به دنبال اعلام خبر از سوی مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر سرقت خودرو توسط سه سارق مسافرنما، با توجه به حساسیت موضوع بلافاصله تیم‌های عملیاتی کلانتری ۱۶۸ سیزده آبان به محل اعزام شدند.

وی افزود: مأموران عملیات، با انجام اقدامات فنی و پایش دوربین‌های مداربسته مشخصات سارقان را به دست آوردند و در اختیار عوامل گشت قرار دادند و به سرعت طرح مهار در محورهای مواصلاتی به اجرا در آمد.

فرمانده انتظامی شهرستان ری با بیان اینکه سارقان با خودروی مال باخته شناسایی، مشاهده و با انجام اقدامات ضربتی در اتوبان هاشمی متوقف شد، خاطرنشان کرد: در تحقیقات انجام شده مشخص شد سه سارق دستگیر شده از اتباع غیرمجاز کشور همسایه هستند که به بزه ارتکابی اعتراف کردند و پس از اخذ شکایت از مال باخته و تکمیل پرونده و پایان تحقیقات متهمان تحویل مراجع قضائی شدند.

بازداشت عامل اصلی فروش مشروبات الکلی مرگبار

سردار غلامرضا جعفری فرمانده انتظامی استان هرمزگان، اظهار کرد: درپی مسمومیت ۷۵ نفر و فوت ۱۳ نفر از شهروندان هرمزگانی بر اثر مصرف مشروبات الکلی مسموم در ایام ماه مبارک رمضان امسال و متواری شدن عامل یا عاملان این حادثه، بلافاصله پس از وقوع حادثه پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پلیس امنیت عمومی استان با شبانه‌روزی و کار اطلاعاتی در نهایت عامل اصلی تهیه و توزیع مشروبات الکلی مسموم بنام رضا ز را در بندرعباس شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان تصریح کرد: مأموران ضمن هماهنگی با مقام قضائی، روز گذشته با تشکیل اکیپی به محل اعزام و در یک عملیات ضربتی متهم را دستگیر کردند و در بازرسی از مخفیگاه وی ۱۰۳ لیتر مشروبات الکلی دست ساز کشف و ضبط شد.

وی با بیان اینکه برادر این متهم بلافاصله پس از وقوع حادثه دستگیر و تاکنون در زندان به سر می‌برد، خاطرنشان کرد: متهم دستگیر شده ضمن اعتراف به تهیه و توزیع مشروبات الکلی دست‌ساز با همکاری برادر خود، با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی و از آن طریق با قرار مناسب روانه زندان شد.

کشف جسد یک مرد در پاساژ تهران

چهارشنبه نوزدهم مردادماه جاری، گزارش کشف جسد مرد میانسالی در سرویس بهداشتی پاساژ تجاری (ج. س) در شمال تهران به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش داده شد. با اعلام این خبر، تیمی از مأموران کلانتری ۱۲۳ نیاوران با دستور بازپرس کشیک قتل راهی محل حادثه شدند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند.

تیم پلیسی پس از حضور در محل حادثه با جسد مرد حدوداً ۴۵ ساله مواجه شدند که در سرویس بهداشتی طبقه دوم این برج تجاری فوت کرده بود. تحقیقات ابتدایی مأموران کلانتری حکایت از آن داشت، مرد میانسال برای تزریق موادمخدر به سرویس بهداشتی پاساژ در طبقه دوم مراجعه کرده و بر اثر مصرف بیش از اندازه موادمخدر فوت کرده است. با دستور بازپرس کشیک قتل، جسد متوفی برای بررسی‌های بیشتر به پزشکی قانونی منتقل شد.

کلاهبرداری ۳۸ هزار دلاری یک زوج

سردار عبدالله حسنی فرمانده انتظامی استان سمنان، اظهار کرد: درپی شکایت یکی از شهروندان به پلیس فتا مبنی بر آشنایی با یک زوج در فضای مجازی که در زمینه معاملات رمزارز فعالیت داشتند، موضوع در دستور کار قرار گفت. شاکی به واسطه اعتماد به زوج کلاهبردار، مبلغ ۳۸ هزار دلار برای سرمایه‌گذاری در اختیار این زوج قرار داده بود.

وی با بیان اینکه شاکی پس از مدت کوتاهی متوجه شد کل پول از کیف الکترونیک وی خارج شده و برابر اعلام متهمان طی ضرر در معاملات همه پول از دست رفته است، افزود: با توجه به اهمیت و حساسیت موضوع، پیگیری آن در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان سمنان اضافه کرد: با توجه به مستندات ارائه شده از سوی شاکی و بررسی فنی و تخصصی به وسیله کارشناسان پلیس فتا، مشخص شد مبلغ مورد ادعای شاکی پس از خروج از کیف پول الکترونیک وی به یک کیف پول دیگر منتقل شده است.

وی تصریح کرد: پس از بررسی نهایی پلیس مشخص شد کیف پول مقصد به نام یکی از متهمان اصلی پرونده است و زوج کلاهبردار با هماهنگی مقام قضائی، به پلیس فتا احضار شدند. متهمان در ابتدا منکر دریافت پول از شاکی شدند، اما در ادامه با مشاهده ادله غیرقابل انکار کارشناسان پلیس فتا به کلاهبرداری اعتراف کردند و پرونده به دادسرا ارسال شد.

زنده سوختن یک جوان در خانه

وحید شادی‌نیا سخنگوی اورژانس آذربایجان‌شرقی، اظهار کرد: بعدازظهر روز یکشنبه بیست‌وسوم مردادماه گزارش آتش‌سوزی در مجتمع مسکونی فاز سه شهر سهند به مرکز اورژانس استان اطلاع داده شد.

وی افزود: بلافاصله پس از دریافت گزارش، عوامل اورژانس به محل حادثه اعزام شدند اما متأسفانه یک مرد ۲۷ ساله در این حادثه فوت کرده و چهار فرد دیگر نیز با علائم دودگرفتگی مصدوم شده بودند.

سخنگوی اورژانس آذربایجان‌شرقی خاطرنشان کرد: یکی از مصدومان حادثه با کمک عوامل اورژانس به بیمارستان امام خمینی (ره) اسکو منتقل شده و سه مصدوم دیگر نیز در محل حادثه درمان سرپایی شدند و دو دستگاه آمبولانس تا پایان عملیات در محل حادثه مستقر بودند.

کد خبر 596703

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.