تحلیل تکنیکال رمز ارز پولکادات امروز ۲۴ مرداد+ نمودار و قیمت DOT

هر واحد از پولکادات در این لحظه با قیمت ۸.۷۹ دلار، با احتساب نرخ تتر ۳۰,۲۹۲ تومان معادل ۲۶۶,۲۷۲ تومان معامله می‌شود و حجم مبادلات روزانه آن ۶۳۱.۳۴ میلیون دلار است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پولکادات با نماد اختصاری DOT با ارزش بازار حدود ۹.۷۳ میلیارد دلار، در رتبه یازدهم بازار قرار دارد و سهم ۰.۸۱ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد. این رمرارز در یک بازه زمانی بلندمدت در یک کانال نزولی قرار گرفته است که در آخرین تلاش خود برای عبور از این سطح ناکام مانده و اصلاح هفت درصدی را به ثبت رسانده، در یک بازه زمانی کوتاه مدت در یک کانال صعودی قرار گرفته که در این کانال هم به سقف کانال برخورد کرده و انتظار تداوم روند اصلاحی را برای این رمزارز خواهیم داشت.

تحلیل تکنیکال پولکادات

تحلیل تکنیکال رمز ارز پولکادات امروز ۲۴ مرداد+ نمودار و قیمت DOT

حمایت: سطح ۶.۰۴، ۸.۸۲ کف کانال صعودی کوتاه مدت و کف کانال نزولی بلندمدت

مقاومت: ۱۰.۳۴ و سقف کانال صعودی کوتاه مدت و سقف کانال نزولی بلندمدت

پیش بینی: این رمزارز در آخرین سیکل مینور صعودی خود با حجم معاملات واگرایی منفی ایجاد کرده است که برآورد می‌کنیم تأثیر کانال نزولی همچنان بیش از کانال صعودی کوتاه مدت باشد و روند اصلاحی تداوم داشته باشد، در حال حاضر قیمت پس از برخورد به سقف دو کانال معتبر در حال اصلاح است، در نقاط حمایتی ذکر شده باید مجدد مورد بررسی قرار بگیرد در صورتی که شاهد تغییر روند باشیم می‌توان انتظار روند صعودی داشت و در غیر این صورت روند نزولی تداوم خواهد داشت.

درباره پولکادات

تحلیل تکنیکال رمز ارز پولکادات امروز ۲۴ مرداد+ نمودار و قیمت DOT

(سیگنالی در خصوص خرید و فروش نیست. )

کد خبر 596695

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.