واکنش دیوید تیلور به نبرد پنجم با حسن یزدانی

کشتی‌گیر آزادکار آمریکایی: یزدانی در المپیک توکیو می‌خواست اولین کشتی گیر ایرانی شود که دو طلای المپیک کسب می‌کند مطمئن هستم در بلگراد نیز با ۱۰۰ درصد توان ظاهر می‌شود و باید من بتوانم در همان سطح او باشم

به گزارش خبرنگار ایمنا، دیوید تیلور کشتی‌گیر آزادکار آمریکایی است. از افتخارات او می‌توان به کسب نشان طلای قهرمانی کشتی که بر حسن یزدانی کشتی گیر ایرانی در المپیک ۲۰۲۰ توکیو پیروز شد و نشان طلای جهانی بوداپست ۲۰۲۰ و مدال نقره قهرمانی کشتی جهان ۲۰۲۱ اشاره کرد که در فینال به حسن یزدانی کشتی گیر ایرانی نتیجه را واگذار کرد.

تیلور در خصوص نبرد پنجم با یزدانی، گفت: یزدانی همیشه بهترین رقیب و کشتی گیر در بهترین تورنمنت‌ها در زندگی من بوده است. برای رسیدن به اوج و طلا باید بهترین‌ها را ببرید و من از اینکه چنین ورزشکاران و کشتی گیران با استعداد و توانمندی سر راه من هستند خیلی خوشحالم. وقتی خسته می‌شوید و شرایط برای شما سخت می‌شود اما وقتی به این افراد فکر می‌کنید انگیزه می‌گیرید.

وی ادامه داد: او هم مثل من خیلی انگیزه دارد و تلاش می‌کند. در المپیک توکیو می‌خواست اولین کشتی گیر ایرانی شود که دو طلای المپیک کسب می‌کند مطمئن هستم در بلگراد نیز با ۱۰۰ درصد توان ظاهر می‌شود و باید من بتوانم در همان سطح او باشم. قطعاً مبارزه ما در بلگراد هم خیلی نزدیک و حساس خواهد شد. من در کشتی به هر چی که رسیدم او هم رسیده است و من مجبورم برای رقابت با او در بهترین شرایط خودم باشم.

کد خبر 596692

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.