شیراز نیازمند شهردار متعهد و کارآمد است

رئیس کمیسیون فرهنگی، گردشگری و سومین حرم اهل بیت (ع) شورای اسلامی شهر شیراز گفت: شورائیان شیراز باید بدون توجه به فشارهای بیرونی و به ویژه قدرت‌طلبان سیاسی و با دیدن واقعیت‌هایی اجرایی شهر هر چه سریع‌تر نسبت به انتخاب شهردار دارای تعهد، تخصص، تجربه و کارآمدی با همدلی کامل اقدام کنند.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر شیراز، رضا محمدیان اظهار کرد: حاشیه‌های یکی دو هفته اخیر شورای اسلامی شهر با استعفای شهردار سابق شیراز در روز شنبه ۲۲ مردادماه به پایان رسید.

وی ادامه داد: قطعاً عملکرد یک سال گذشته شهرداری در با مقایسه دوره چهار ساله قبلی بهتر و مناسب‌تر بود، اما به دلایل مختلفی قطار عمرانی شهرداری آنقدر که شایسته و در توقع شهروندان و اعضای شورای اسلامی بود به حرکت در نیامد.

عضو شورای اسلامی شهر شیراز گفت: از اعضای شورای شهر شیراز تقاضا دارم بدون توجه به فشارهای بیرونی به ویژه قدرت‌طلبان سیاسی و دیدن واقعیت‌هایی اجرایی شهر که در یک ساله گذشته کسب تجربه کردند، هر چه سریع‌تر نسبت به انتخاب شهرداری دارای تعهد، تخصص، تجربه و کارآمدی با هم‌دلی کامل اقدام کنند.

وی تصریح کرد: در این فرصت باقی مانده سه ساله که به سرعت طی خواهد شد، باید بتوان پروژه‌های به زمین مانده چهار، پنج سال گذشته کلانشهر شیراز را به سرانجام رساند.

کد خبر 596682

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.