نوسازی ناوگان تاکسیرانی بندرعباس با همکاری صنایع غرب

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: ۸۰ درصد تاکسی‌های شهر بندرعباس فرسوده است و با توجه به آب و هوای شرجی بندرعباس، استهلاک تاکسی‌ها نیز بشدت بالا است.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر بندرعباس، احمد کناری‌نژاد اظهار کرد: ۸۰ درصد تاکسی‌های شهر بندرعباس فرسوده است و با توجه به آب و هوای شرجی بندرعباس، استهلاک تاکسی‌ها نیز به‌شدت بالا است.

وی ادامه داد: فرسودگی و کمبود تاکسی در ناوگان تاکسیرانی از جمله مشکلات حوزه حمل و نقل درون شهری کلان‌شهر بندرعباس است و اکنون حدود ۸۰۰ تاکسی از استاندارد کشوری کمتر دارد.

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: عمر متوسط ناوگان تاکسیرانی بندرعباس ۱۴ سال است و ۸۰ درصد تاکسی‌های شهری در بندرعباس فرسوده هستند و فقط ۷۰۰ دستگاه تاکسی فعالی و نیمه‌فعال در سطح شهر به شهروندان خدمات می‌دهند.

وی با بیان اینکه تقویت ناوگان تاکسیرانی شهر بندرعباس ضروری است تصریح‌کرد: در نیمه دوم سال نیز که جمعیت شناور و گردشگر بیشتری به بندرعباس وارد می‌شوند، عملاً وضعیت کنونی پاسخگوی نیاز شهروندان نیست و از سوی دیگر، به فرسودگی ناوگان، هزینه‌های بسیار سنگینی نیز به رانندگان تاکسی تحمیل می‌شود.

کد خبر 596669

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.