لزوم ایجاد مسیرهای جایگزین در کمالشهر

شهردار کمالشهر گفت: جهت رفع ترافیک و ایجاد مسیرهای جایگزین، رایزنی با مالکانی که ملک آنان در مسیر معبرسازی قرار دارد، انجام شده است.

امیر بهمنی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با بیان اینکه فضاهای سبز شهری یکی از ملاک‌های توسعه‌یافتگی و ارتقای شاخص‌های کیفی شهرها است، اظهار کرد: لزوم رسیدگی به این امر در شهری همچون کمالشهر که مستعد توسعه است، ضروری و حائز اهمیت است.

وی با اشاره به اینکه اهمیت توسعه فضای سبز شهر به عنوان خواسته بحق شهروندان است، افزود: جهت توسعه فضای سبز شهری هزینه‌ای بالغ بر دو میلیارد تومان در راستای خرید و کاشت انواع گل‌های تزئینی و ایجاد فضای سبز در بلوارهای اصلی و بوستان‌های سطح شهر در نظر گرفته شده است که طی چند ماه آینده اجرایی خواهد شد.

شهردار کمالشهر با بیان اینکه رفع مشکل ترافیک و ایجاد مسیرهای جایگزین مناسب در این شهر الزامی است، تصریح کرد: با بررسی پرونده‌های تخلف، رایزنی با مالکانی که ملک آن‌ها در مسیر معبرسازی قرار دارد، انجام شده است.

بهمنی با اشاره به افزایش معابر اصلی و بازگشائی‌های اخیر، تاکید کرد: یکی از مهم‌ترین تملکات، بازگشایی خیابان آزمایشگاه (خیابان مهدی ۲) از ولیعصر شمالی تا بلوار شهرداری است که موجب بهبود دسترسی‌های محلی و رضایت شهروندان شده است.

وی افزود: جهت تکمیل و بازگشایی معبر مذکور، توافقاتی در حال انجام است و به‌زودی شاهد نتایج مطلوبی خواهیم بود.

کد خبر 596654

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.