دعوای حقوقی پیکه و همسر سابقش بر سر یک جت شخصی!

جدی‌ترین درگیری پیکه و همسر سابق وی پس از جدایی، بر سر یک هواپیمای شخصی است که چند سال پیش برای سفرهای خانوادگی خریداری شده است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از مارکا، در ماه ژوئن پس از چندین ماه گمانه زنی در مورد وضعیت رابطه ۱۲ ساله پیکه و شکیرا، بازیکن فوتبال بارسلونا اعلام کرد که در حال تکمیل جدایی است. این زوج که دو فرزند مشترک دارند، در بیانیه کوتاهی که توسط خواننده کلمبیایی منتشر شد، جدایی خود را تأیید کردند.

از آن زمان، شکیرا و پیکه هم برای حضانت پسرانشان میلان ۹ ساله و ساشا ۷ ساله و هم برای طیف وسیعی از دارایی‌هایی که در طول زندگی مشترک خود جمع کرده بودند، درگیر یک نبرد حقوقی بودند. جدی‌ترین درگیری این زوج سابق بر سر یک هواپیمای شخصی است که چند سال پیش برای سفرهای خانوادگی خود خریدند. به گفته خوان کارلوس اورتگا، روزنامه‌نگار اسپانیایی، ارزش تخمینی هواپیما ۲۰ میلیون دلار است.

هواپیمای خریداری شده یک جت شخص یاست که ظرفیت جابه‌جایی ۱۰ مسافر را دارد. این هواپیما توسط پیکه و اصلاح و شخصی سازی شده است. طبق گزارش‌ها، این جت دارای یک اتاق خواب با دو تخت، یک اتاق غذاخوری خانوادگی و یک اتاق تلویزیون است که می‌تواند در سفرهای هوایی بسیار سرگرم کننده و راحت باشد.

گفته می‌شود که شکیرا و پیکه تمایلی به صرف نظر از حق خود برای جت ندارند و وکلای طرفین مشغول تلاش هستند تا این نبرد حقوقی را پیروز شوند. مشخص نیست سرنوشت دادگاه این زوج سابق چه خواهد شد، اما مشخصاً جت شخصی تنها دارایی نیست که طرفین بر سر آن توافق ندارند و در کنار حضانت فرزاندن، مسائل دیگری نیز وجود دارد که باید حل شود.

لازم به یادآوری است که برخی از منابع خبری گزارش دادند، شکیرا به خاطر خیانت جرارد پیکه درخواست جدایی داده و این زوج مدتی قبل از اعلام رسمی طلاق نیز با یکدیگر مشکل داشتند.

کد خبر 596652

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.